Magnusmmo Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Hei! Har et lite problem med Fifa 09. Alt fungerer helt fint når jeg starter spillet, men når jeg skal spille en kamp, så ser jeg bare skyggene på spillerne, og ikke selve spillerne. Jeg kan helt fint spille en kamp, men er ikke så veldig gøy uten å se noe til spillerne... Noen vet hva som kan gjøres?
wiken2 Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Hei! Har et lite problem med Fifa 09. Alt fungerer helt fint når jeg starter spillet, men når jeg skal spille en kamp, så ser jeg bare skyggene på spillerne, og ikke selve spillerne. Jeg kan helt fint spille en kamp, men er ikke så veldig gøy uten å se noe til spillerne... Noen vet hva som kan gjøres? Hei. Jeg har det samme problemet som deg,har du funnet ut hvordan du kan se spillerne?
Magnusmmo Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 nei, ikke enda... Skjermkortdriveren er up to date også... så jeg aner ikke hva det kan være! håper noen kan hjelpe!!!
Magnusmmo Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 kanskje smart å si specs på pc en din Har en asus a6ja. 1,8ghz duo prosessor, ati radeon x1600 grafikkort, 1gb ram, windows xp... Burde fungere helt fint.
Moderat Bruker Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Regner med at dere har proevd aa reinstallere? For god ordens skyld, og beklager paa forhaand - ikke en piratkopi vel?
wûst Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Mulig dette er en lærepenge til alle dere som sliter med dette, Fifa og PES er og blir konsoll-spill. Endret 5. oktober 2008 av Nasri8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå