Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - magneska - Nikon 105 mm f/2.5 AIS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har visst ikke vært innom her på en stund.

 

6. oktober var et flott low-key bilde. Kreativt, har ikke sett parkeringshus bli fremstilt slik før.

7. oktober: Ganske interessant arkitektur. Du har fått med en del snodige vinkler og brytninger.

11. oktober: Litt surrealistisk akt. Dristigst i oktoberfesten så langt?

12. oktober: Ganske kjent problem for bileiere nå om dagen. Det kan sørenmeg være vanskelig nok å finne igjen bilen i det hele tatt. Kjekt med den vindusviskeren som stikker frem.

Lenke til kommentar
Den siste der var kjempekunstnerisk. Teknisk sett bra utført, men det hele ble veldig uhåndgripelig for meg. Når jeg ser den tenker jeg kunstgalleri, mange store vegger fulle av bilder jeg ikke skjønner noe av, masse merkelige mennesker som glor på bildene og prater intellektuelt. Så sånn sett frambrakte den definitivt følelser, men neppe det du hadde tenkt. :)

Hehe, takk skal du ha! Vet ikke helt hva jeg hadde tenkt meg!? Bildet kunne for eksempel hatt tittelen "fin klokke".

Lenke til kommentar

4 && 6 oktober falt skikkelig i smak hos meg!

 

Jeg er enig i at 17 oktober er et kjempestilig bilde, men jeg ville også ha sett bilen litt lengre til en av sidene.

 

Jeg har brukt min 105 alt for lite, og gleder meg til å bruke den mer etter oktoberfesten :).

 

Mvh

 

Francis

Endret av :Francis:
Lenke til kommentar
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner hva dette er for noe - er det "strobene" på et fly??

 

Ellers må jeg gi kudos for 11. oktober - det er alt for lite hud på Akam.

Jepp, det er et fly ja ;)

Utrolig hva som kan dukke opp i Frognerparken en lørdagskveld. Ikke så ofte man treffer på nakne menn i høstmørket (i grunnen like greit), som i tillegg lar seg fotografere.

Lenke til kommentar
14 oktober er et klassisk galleribilde. Prøv å skriv det ut i A4 eller større.

Dagens er også kult, men bilen burde vært ca 67 cm lenger bak...

Takk takk! Er ikke helt fornøyd med bildet fra 14. oktober, men det er jo en ide som evt kan jobbes videre med etter oktoberfesten. Mulig at bilen burde vært 67 cm lenger bak. Skal sjekke om jeg har noen andre versjoner som evt vil gi deg økt tilfredsstillelse :)

 

17. oktober var knallbra, likte bevegelsen du fikk på bilen.

 

Og når kommer fasiten på 14. oktober?

Takk! Som nevnt til andre så er det nok bare et fly gitt!

Lenke til kommentar
4 && 6 oktober falt skikkelig i smak hos meg!

 

Jeg er enig i at 17 oktober er et kjempestilig bilde, men jeg ville også ha sett bilen litt lengre til en av sidene.

 

Jeg har brukt min 105 alt for lite, og gleder meg til å bruke den mer etter oktoberfesten :).

 

Mvh

 

Francis

Tusen takk! Det er et kjempeflott objektiv, som fortjener alt annet enn å støve ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...