Gå til innhold

Warhammer Online: serverene nede, patching ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poff sa det så føk alle serverene ned 2 sekunder etter jeg logga in og skulle starte og spille.

Fatte ikke det med di tidene så jeg spør her om det er nå patchen skal in ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Poff sa det så føk alle serverene ned 2 sekunder etter jeg logga in og skulle starte og spille.

Fatte ikke det med di tidene så jeg spør her om det er nå patchen skal in ?

Ser sånn ut om du ser på forsiden til war-europe.com

Skrevet

For dem som ikke orker å gå inn å lese:p

"Just over two weeks after the official launch of WAR, we have the first major update for you: It includes tweaks and fixes that many of you have been asking for and we’re glad to say that it turned out great.

In order to apply this patch to the servers we will take them offline on Friday morning at 8:00 CEST. We expect the maintenance to proceed through most of the morning. While you're waiting, why not have a look at the complete 1.01 patch notes? Naturally, we will keep you updated here.

On a related note: we will bring down our account authentication platform for a minor maintenance tomorrow morning, rendering account login unavailable between 10:00 and 10:30 CEST.

Update at 8:00 CEST: All servers are now shut down for the patch operation, we will inform you when they return."

Skrevet (endret)

rare tider de velger å ta ned serverene. Der kan de virkelig lære noe av age of conan. de startet slike patcher rundt 03.00-04.00 og ut. så den var ferdig ganske tidlig på dagen.

Endret av Christeven
Gjest medlem-105082
Skrevet

Goa orker vel kanskje ikke å patche mitt på natten. De sover vel da. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...