Gå til innhold

VGP sendelse stoppet i tollen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har noen hatt problemer med sendelsene sine i det siste?

Siden jeg vurderer å bestille LBP og PES09 når jeg kommer hjem igjen.

Fikk nylig, siste uken, Dead Space og Far Cry 2 fra Vgp uten problemer. Saint rows ble desverre stoppet, men fikk det fra absoluttspill i stedet.

Skrevet

Ok, har hatt null problemer med tollen før når det gjelder sendelser fra VGP. Men sist jeg bestilte var i begynnelsen av august. Er veldig i tvil nå om jeg skal bestille.

Skrevet (endret)

Jeg er redd for at min Socom m/headset blir stoppet. Har ikke så mye flaks på min side så kan tenke meg tollen gir meg gebyr. Men hva blir egentlig summen da? 25% av ca. 400, så 100 kr. + hvor mye?

Endret av tc47
Skrevet

altså 175 mer, er ikke sååå ille det for et spill og headset uansett :) men tar det mye lengre tid før jeg kan få tak i det hvis den blir stoppet? hvor lenge snakker vi liksom? 1 dag eller 1 uke?

Skrevet

Selv om den blir stoppet så er det jo bare å dra til postens godssenter og utfortolle varen selv, så sparer du penger samt. at du får varen med engang.

Gjorde det selv med SOCOM igår, og det kostet med 64,- NOK u få det utlevert av tollen

Skrevet
Selv om den blir stoppet så er det jo bare å dra til postens godssenter og utfortolle varen selv, så sparer du penger samt. at du får varen med engang.

Gjorde det selv med SOCOM igår, og det kostet med 64,- NOK u få det utlevert av tollen

godssenter som er hvor?

Skrevet
Nå har jeg ventet på Rock Band 2 i rundt en uke

Hehe da er vi to. Jeg betaler gjerne momsen, det er ikke problemet - det som irriterer meg er at de bruker like lang tid på å behandle sendingen i tollen som det tar å sende den fra Canada til Norge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...