Sjokoladefisk Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Spiller på defias brotherhood, men serveren begynner og virke tom, og tenker på og bytte til en annen pvp-rp server. Hvilken er den mest populære? hvilken har mest folk? Kommer til og prøve meg med pvp server en eller annen gang også,hvilken ppv server er mest populær og anbefalt?
bögfisk Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Er vel Defias og Venture & co som er de to største.
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Hvis du er alliance så er The Venture Co ganske greit... horde funker no greit vi også
Sjokoladefisk Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Skrevet 2. oktober 2008 Selv spiller jeg på defias, er vel egentlig ikke vits i og bytte til venture co. Men hvilken pvp server er størst og mest populær?
ShampooMacTavish Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Argent Dawn er ganske stor, tror jeg.
ShampooMacTavish Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Det... tviler jeg veldig på. Mener at det var den jeg spilte mye på for noen måneder siden.
Sjokoladefisk Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Skrevet 2. oktober 2008 Det... tviler jeg veldig på. Mener at det var den jeg spilte mye på for noen måneder siden. Jo, argent er rp-pvp... Mest populære rp server med masse rp, men ikke pvp, så helt uaktuelt for meg. Men hvilken pvp server er størst/mest populær?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå