Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - bacalao - Sigma 30mm F1.4 EX DC HSM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jepp! Definitivt kult. Arket virker en smule overeksponert, men det er flisespikking.. Bra jobba!

Takker, i dag har jeg vært i Fredrikstad med jobben og fant meg selv plutselig ute i en sandkasse i sentrum og knipsa mens gamle damer stod og kikka på. Mer kommer...

Skrevet

Det mest fargerike bildet hittil! Kombosisjonen er fin, men for lyst i toppen etter min smak.

Liker spesielt godt hvordan den nederste delen av bildet bare inneholder bene kanter, for så å gå over i mer runde former og spiraler i lekeapparatene, for så å gå over i mer urbane og usammenhengende former i grafittien.

Herlig!

Skrevet

Jeg liker begge to, men er enig i at nr 2 kunne trengt en tettere komposisjon. Nr 1 var herlig surrealistisk, minner meg om en del syke lapper jeg har funnet, blant annet "Lausunger er en skamm!" (Møllenberg, Trondheim) og en som involverte tomflasker og horer i samme setning (Akershus festning, Oslo).

Skrevet

Det var fint!

Men skulle gjerne hatt det i et bredere format.

Det er Langøytangen fyr, er det ikke?

Været var lite forutsigbart denne helgen, det skiftet helt om i løpet av et par minutter.

Skrevet

Jeg skjønner godt at du ønsket å få med de spreke fargene i gresset i forgrunnen. Men her lurer jeg på om det hadde fungert bedre med en crop ute i havet, slik at den dystre, truende himmelen hadde fått dominere enda mer. Men jeg liker bildet som det er også.

Skrevet

Jeg satte spesielt pris på fokusdybden i 5.okt, selv om gresset nærmest kansje er en anelse difus. Motivet passer godt for malerisk etterbehandling, så for min del kunne du dratt den helt ut på dette bildet. (ikke direkte kritikk, mere en smakssak)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...