Thatssomebaadnews Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvis jeg tester linja mi på linjetest.no, står det; Din målte hastighet er : 392.80kbps Dette betyr at du kan laste ned med en hastighet på 49.1 KB/sec. Mitt spørsmål er; Kan jeg spille WOW? Linjen varierer veldig, men er aldri over 0.9kb/s. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Jeg har spilt WoW på en linje låst til 64kB/sec. Det funket helt greit. Men den linjen var jo dønn stabil, da det var skolens fiber kjørt gjennom en proxy. Og ikke i skoletid, nei. ENDRET: Kjør testen igjen på http://speedometer.hardware.no da den der var ustabil. Endret 2. oktober 2008 av Matsemann Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Din nedlastingshastighet er: 369 kbit/sekund. Din opplastingshastighet er: 122 kbit/sekund. Tror du det går? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg spilte wow på ISDN for en tid tilbake (mine foreldre var meget skeptiske til dette mystiske ADSL-greiene i starten) Var helt i starten så husker ikke 100% hvordan det var, men er rimelig sikker på at det var laggfritt og at jeg alltid hadde grønn ms-bar Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Det funker gull det. Hadde lan i helga der vi satt 22stk på en 4mbit,4mbit linje og det gikk som hakka møkk det. maks ms var oppe i 200ms. Ellers var det rundt 120-150 stabilt. Så du kan nok spille knirkefritt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har spilt på edge og jeg og kan fortelle at jeg har holdt meg på ca 200~ ms der. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Ikke værst.. Da får jeg bare sette igang da Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå