Gå til innhold

Reklame i GH4 til PS3


Anbefalte innlegg

Leste nettopp at Activision har signert en avtale om reklame i fremtidige PS3 spill.

 

Personlig mener jeg det er greit dersom spillene blir billigere, men jeg skal vedde på at det ikke blir tilfelle.

grunnet dette har jeg laget en underskriftlise hvo jeg håper vi kan samle sammen nok signaturer til at dette vil få en effekt.

klikk deg gjerne inn og les teksten, kom gjerne med kommentarer på hva som bør endres i teksten, og signer gjerne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette tullet igjen... :)

 

Selv har jeg ingenting imot reklame så lenge det gjøres diskret og passer inn. Hva så om vi kjører forbi en Burger King i et bilspill eller et av medlemmene i bandet ditt har en t-skjorte med Coca Cola-logo? Vi har jo allerede hatt ekte navn på biler i bilspill og ekte navn på våpen i skytespill. Er ikke det også en form for reklame? ;)

Lenke til kommentar

Helt greit så lenge spillene også blir billige.

 

Ser heller ikke for meg reklame i ett spill som ikke foregår i nå- eller fremtid.

 

Den kamtrøtte barbaren drar svett fra slagmarken... åpner en colaboks og sluker den.

Luftskip med Cola logo kan sees i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Reklame i spill har foregått lenge. Driver var jo gjennomsponsa av Diesel. Markedet for dette kommer til å vokse utrolig mye i tiden fremover, men kommer ikke til å gi billigere spill. Det gir heller utviklerne sårt tiltrengte penger i en slunken kasse.

 

Uansett er det positivt for spillene da det gjør det mulig for mindre utviklere å prøve ut nisjer som man ikke kunne tatt sjansen på hvis man kun skulle ha inntekter fra selve spillsalget. Hvis det blir FOR mye reklame i spillet vil dette ta fokuset vekk fra selve spillet og folk orker ikke å spille spillet. Så jeg tror at dette er en problemstilling som vil løse seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...