Gjest Slettet+513 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg skulle til å bestille C&C Red Alert 3 Premier Edition da jeg så dette nede på spesifikasjonene: Red Alert 3 Premium Edition for PC Extra Content • Limited edition collector's tin. • Five exclusive multiplayer/skirmish maps. • Bonus DVD featuring: Full-length Raising the Iron Curtain making-of movie with exclusive interviews from the star-studded cast, Concept art montage video (From Pens to Pixels), Bloopers and outtakes from the cinematics sessions, Women of Red Alert 3 montage video, An inside look into the future of Command & Conquer and Red Alert, Tips on how to unlock the secrets of each side, directly from the developers, Complete video walk-thru on one of the game's hardest missions! And more! • Game Soundtrack including exclusive remixes of Hell March and Hell March 2 by From First to Last, plus the all-new Hell March 3. • Exclusive Beta Key to a future C&C game! <----- MERK DERE DETTE • A C&C Red Alert 3-exclusive item for Warhammer Online: Age of Reckoning (also available with the standard edition of C&C Red Alert 3). \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ Hva er dette? C&C Generals 2? eller C&C 4? eller rett og slett C&C Tiberium som egentlig er stoppet? Kanskje EA lurer oss? \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=384155 Sjekk Selv \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ Endret 1. oktober 2008 av Slettet+513
Nuntun Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Ikke vet jeg hva det er, men siden jeg liker spillene så godt har jeg ingenting imot at de lager enda ett spill i serien etter C&C Red Alert 3
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 vel det ea så det er sikkert en beta key til tilleggspakka de snart er ferdig med tenker jeg. får vel vite om det innen et halvt års tid!
Zeph Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Eg vil tippe C&C4 eller noko sånt. Kanskje ein tilleggspakke til RA3. Tiberium er nok tapt.
trollhatt Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Det er EA, det kommer både expansion pack, expansion pack til den igjen, C&C4 og nytt RA spill med påfølgende expansion packs og ingen av de vil være noe bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå