Gå til innhold

Reqruit a Friend - How to ding 60 (H)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjører "recruit a friend" opplegg og multiboxing av 3 kontoer, men sliter litt med å få dette til effektivt.

Har to low-levels på to forskjellige kontoer og min main konto der jeg har en 70 prot warrior som jeg bruker til å booste de to andre med. Low-level kontoene er linket.

Alle 3 er i party.

Jeg kjører 3 vinduer på samme maskin.

 

Gikk ganske greitt så lenge jeg questet, dvs opp til ca level 11-12 gikk på ca 2,5 timer som jeg syntes var helt ok.

 

Så tenkte jeg at det neste måtte være å ta en tur til DM (jeg spiller alliance).

Da begynte problemene, jeg springer litt foran med warrioren for å pulle, problemet er at det støtt kommer pats bakfra og tar de to low-levlene mine som står og venter på at warrioren skal komme tilbake med en passende gjeng mobs klar for slakt.

 

Er det noen "safe" steder i DM der jeg kan plassere de to low-levlene mens booster henter mobs? Er dette eventuelt størst problem i DM, jeg kan ikke huske at dette med pats er så stort i andre low-level instances?

Noen som har noen tips for bedre boosting på det nivået jeg er nå (ca level 14)?

 

Hva er beste stedet å fortsette? SFK eller Stockades? Når bør jeg dra dit?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
FAEN! Da har jeg driti på draget..

 

Hm.. Er det noen annen mulighet for meg å få alle highlvl charene mine på samme konto?

 

Det funker å si at du har skrevet feil. En venn av meg fikk det endra fra Abcdefg til hijklmnopq uten problemer.

Lenke til kommentar
Jeg kjører "recruit a friend" opplegg og multiboxing av 3 kontoer, men sliter litt med å få dette til effektivt.

Har to low-levels på to forskjellige kontoer og min main konto der jeg har en 70 prot warrior som jeg bruker til å booste de to andre med. Low-level kontoene er linket.

Alle 3 er i party.

Jeg kjører 3 vinduer på samme maskin.

 

Gikk ganske greitt så lenge jeg questet, dvs opp til ca level 11-12 gikk på ca 2,5 timer som jeg syntes var helt ok.

 

Så tenkte jeg at det neste måtte være å ta en tur til DM (jeg spiller alliance).

Da begynte problemene, jeg springer litt foran med warrioren for å pulle, problemet er at det støtt kommer pats bakfra og tar de to low-levlene mine som står og venter på at warrioren skal komme tilbake med en passende gjeng mobs klar for slakt.

 

Er det noen "safe" steder i DM der jeg kan plassere de to low-levlene mens booster henter mobs? Er dette eventuelt størst problem i DM, jeg kan ikke huske at dette med pats er så stort i andre low-level instances?

Noen som har noen tips for bedre boosting på det nivået jeg er nå (ca level 14)?

 

Hva er beste stedet å fortsette? SFK eller Stockades? Når bør jeg dra dit?

Prøvde meg på det samme i natt.

 

Kort sagt, DM suger.

Når du dreper en boss kommer det automatisk en patrol bak trashet til den bossen, glemte jo selvfølgelig det de to første gangene og ble wipa.

 

Det spawner også flere patrols etter at du har drept de første, som går fremst i instancen og gjør det morsomt hvis du må coprserunnen lvl 10 ern din.

 

 

På et sted kom en elite ut av en slags stealth og gikk på lowbien min, var vel rett før du entrer båten og møter Smite.

 

Samt at det står mobs på alle kanter som du ikke ser med mainen, men som pulles av lowlevlene.

 

Skal nok gå bedre hvis jeg bare får teken på det, og er forberedt.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvilken klasse du er, men som mage drepte jeg meg såpass fort igjennom at patrols aldri klarte å ta meg igjen.

Dessuten, når du tar pulveret for å sprenge døren med kanonen spawner det en mon like inntill.

takk for tipset om pulveret, oppdaget det samme selv i går kveld, bare litt sent -> nok et corpse run :roll:

 

Men nå er jeg level 15, prøver meg på Stockades i kveld så får vi se om ikke det går bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Is quest experience tripled too?

Yes, but only if the quest was not trivial (gray difficulty) for either character.

 

Do normal experience rules apply?

Yes, if a monster is trivial to either player, no experience boost is given.

 

= begge må ha questet/mobsa som grønn+.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...