Gå til innhold

Hvordan få vekk et ord fra ordlista i N78?


Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet hvordan jeg kan slette et selvvalgt ord i ordlista?

 

På en eller annen måte har jeg klart å legge inn at når jeg trykker ned 3 og 7 (er) kommer fs opp som alternativ. Jeg må en eller annen gang ha lagt inn at det skulle komme opp, og får det ikke vekk igjen.

 

Men hvor går jeg inn og endrer på det?

Endret av Kari_Anne
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg fant ut av det selv...

 

Skrev inn til Nokia Helpdesk, og de kunne heller ikke hjelpe, men løsningen var såpass enkel at jeg trengte å skrive in er er er er er er er er mange nok ganger til at det var det ordet mobilen foreslo først. Tadaaaa!!! :-)

Mener du at ordboken lærer hvilke ord som brukes mest og etterhvert foreslår dette først?

Lenke til kommentar
Ja, helt enig... Det gikk an på tidligere modeller, husker jeg..

Jaså. Sikker på at du ikke blander med Sony Ericsson? De har en genial oversikt over innlagte ord, der man kan slette så mye man vil. Det eneste som er litt irriterende er at den er litt overfølsom når det gjelder hvilket ord som skal komme først. Skriver man "går" to-tre ganger, tar den over for "har", og omvendt. Det greieste er å ha en fast rekkefølge på ord man skriver omtrent like mye.

Lenke til kommentar
Ja, helt enig... Det gikk an på tidligere modeller, husker jeg..

Jaså. Sikker på at du ikke blander med Sony Ericsson? De har en genial oversikt over innlagte ord, der man kan slette så mye man vil. Det eneste som er litt irriterende er at den er litt overfølsom når det gjelder hvilket ord som skal komme først. Skriver man "går" to-tre ganger, tar den over for "har", og omvendt. Det greieste er å ha en fast rekkefølge på ord man skriver omtrent like mye.

 

Ja, det er jeg ganske sikker på, for jeg har aldri hatt Sony Ericsson. Kun Nokia og Alcatel, så det er mulig jeg blander de to, men IKKE Sony. :-)

 

Nå er det MYE jeg ikke er fornøyd med når det gjelder N78, og ordboka er det minste problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...