Gå til innhold

Syk og blodig Vietnam-krig (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498
Skrevet

hmm, noen som hører mutanter eller aliens her?

Skrevet
hmm, noen som hører mutanter eller aliens her?

Det første Shellshock hadde ingen av delene. Det sugde dog baller. Prøvde hardt å få frem Vietnam-krigens grusomheter på helt feil måte (pluss elendig teknologi) Håper oppfølgeren blir bedre.

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Jeg hører ødelagt psyke jeg, ingen aliens.

Skrevet

Håpa det blir knall. Er mangel på vietnam-spel etter mi meining. BF:vitenam er vel det einaste hittil som e verdt å nevne av dei eg kjem på...

Ser fram til å gi ditta en sjangse, men ser dog endå meir fram til det nyaste CoD :thumbs:

Gjest Slettet-INkUtP
Skrevet

Husker jeg spilte !ern, var ganske underholdene.

Skrevet
– Shellshock 2 er veldig ulikt andre skytespill du har sett tidligere. Til tider føles det mer som du befinner deg i en skrekkfilm enn i et spill, sier Eidos-sjef Lee Singleton i en pressemelding.

Ja, for det hørtes virkelig ut som et orginalt konsept...

Skrevet
Håpa det blir knall. Er mangel på vietnam-spel etter mi meining. BF:vitenam er vel det einaste hittil som e verdt å nevne av dei eg kjem på...

Ser fram til å gi ditta en sjangse, men ser dog endå meir fram til det nyaste CoD :thumbs:

Da har du ikke spilt Vietcong!

Skrevet (endret)

Er alt for synd. Om man skal lage et spill rundt vietnam-krigen så blir det rett og slett for dumt å slenge inn slike ting som denne hvite ridder-greia.

Medal of Honor! Der hadde du krigsspill, disse skyt-alt-du-ser-spillene blir man alt for raskt lei av

EDIT: Lord Nuker, noe aliens så jeg ikke mye til da men, og zombier? Tja, kan egentlig diskuteres, er iallefall inne på emnet. Ble egentlig ganske positivt overraska over å se den traileren

Endret av sinnadyr
Gjest Slettet+130498
Skrevet

skrev mutanter ELLER aliens, hos meg går zombier under mutanter!

Skrevet

Aliens hadde blitt for dumt, og zombier beveger seg vanligvis mye langsommere enn disse folkene. Jeg vil tippe mutanter. Det som bekymrer meg mest er at jeg fikk inntrykk av at hovedpersonen ble påvirket av White Knight. Vil vi måtte spille mutant igjen? Jeg har ennå til gode å prøve et spill der en slik twist fungerer...

• Opprett ny...