MacGyver Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Noen som vet om et bra program som du kan starte opp i dos, for å sjekke om det er feil på harddisker?
m0rg Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 produsentene har ofte egne programmer for å teste harddiskene sine. Sjekk produsentes hjemmeside. m0rg
Hårek Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Det beste er vel de som HD produsenten leverer. Bare å sjekke på Web så finner du noen downloads.
Hårek Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Scandisk er for dårlig. Har hatt disk som scandisk sa var OK, men WD sitt diagnoseprogram sa klart fra hva som var galt.
klunde Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Forsøk denne: http://www.hgst.com/hdd/support/download.htm Her finner du (Tidligere IBM) Drive Fitness Test som kan teste både IDE og SCSI driver.
Knuty Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Og da får vi vel føye til at du har litt stor avatar..
klunde Skrevet 27. mars 2003 Skrevet 27. mars 2003 Måtte jo bare legge inn en og dette var den eneste versjonen jeg hadde liggende på nett akkurat for øyeblikket, men hvis reaksjonene er sååå store så får jeg vel kanskje vurdere en Crop og ikke vise frem hele familien PS Hvis det er noen sitter på noen "bedre" utgaver av Lundefuglen så er det bare å sende de "min vei"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå