sbzkillz Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) Syntes det kunne vært like så greit å hatt en slik tråd, hvor man kan spørre om allslags, slik at vi slipper å lage hundre nye tråder. Jeg kan begynne Altså, på en eller annen merkelig måte klarer jeg å få til at jump knappen(space), bevege seg til både høyre, venstre og vertikalt blir borte. Noen som vet grunnen til dette? Endret 30. september 2008 av sbzkillz
GhsotFace Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Har startet som smått med Warhammer online og hygger meg. Er nå en Archmage rank6 og renown rank 5, men jeg finner ikke noe bra renown rewards. Kommer dette senere? Finner bare rank 1 og 2 rewards.
Zappy Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 (endret) Har startet som smått med Warhammer online og hygger meg. Er nå en Archmage rank6 og renown rank 5, men jeg finner ikke noe bra renown rewards. Kommer dette senere? Finner bare rank 1 og 2 rewards. Bare uncheck "filter usable" så ser du hva som kommer (kun tier 1 akkurat der da). sbzkillz, hva mener du? "jump knappen(space), bevege seg til både høyre, venstre og vertikalt blir borte" Setningen gir ingen mening for meg... edit: Herre, nå gikk det inn. Haha. Endret 30. september 2008 av Zappy
Rest1peace Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Syntes det kunne vært like så greit å hatt en slik tråd, hvor man kan spørre om allslags, slik at vi slipper å lage hundre nye tråder. Jeg kan begynne Altså, på en eller annen merkelig måte klarer jeg å få til at jump knappen(space), bevege seg til både høyre, venstre og vertikalt blir borte. Noen som vet grunnen til dette? Det kan skyldes at du har rotet i options/interferance menyen eller noe.
sbzkillz Skrevet 30. september 2008 Forfatter Skrevet 30. september 2008 Ja, et eller annet merkelig gjør jeg:p
Rampage Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Vært borti det samme noen ganger, alt bare shutter ned. Tror det har noe med alt-knappen å gjøre. Kan bare gå forover og bakover, ikke sidesteppe, ikke autoløping.
Gainwardrobe Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 (endret) Har faktisk ikke vært borti noen problemer. Det eneste jeg har sett er en bug hvor setninger overlappet hverandre i tome of knowledge, men det var bare og åpne den på ny så var det fikset. Også en bug hvor en spell effect henger igjen i luften en liten stund etter spellen faktisk er castet. Småtterier som lett blir patchet bort... Er overasket over hvor polert dette spillet er til å være launch. Warhammer ruler Endret 30. september 2008 av Gainwardrobe
Purplehaze Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Noen fler som har hatt problemer med at charen henger seg opp i en sær stilling når den står stille? Har hatt noen forskjellige, underholdende varianter av den her. Altså; man kan bevege seg rundt og slåss og herje helt normalt, men når man ikke gjør noe, dvs. står helt stille, er charen låst i en eller annen syk positur. - Har hatt en hvor han løp rundt med armene rett ut til hver side. Var sånn når jeg løp, ikke når jeg slåss. - Har hatt en hvor han legger seg på ryggen på bakken hele tia. Så bra ut. Mellom hvert slag og hver bevegelse legger han seg ned på bakken med armene rett ut. - Har hatt en hvor den står baklengs. Dvs. løper jeg fremover, rygger charen på skjermen. Men det er bare grafikken som er føkka, jeg slåss normalt og treffer folk der jeg skal (selv om det blir bak charen) Tror alle disse har vært i sammenheng med at jeg har blitt dismountet i kamp. Når det skjer er det relog som gjelder, de andre triksa funker ikke. Har også hatt en bug noen ganger hvor kameraet blir litt rart. Charen er ikke sentrert på skjermen! Om man holder inne venstre museknapp og trykker høyre eller venstre, skal charen stå og rotere rundt seg selv. Hos meg har jeg en del ganger endt opp med at han går rundt i en ganske stor sirkel da. Veit ikke hva som skjer, men kamera og char er ikke helt i sync av en eller annen grunn. Zoomer jeg litt inn (ikke helt) kan jeg flyte charen ut av skjermen.. Går også rundt med halve kroppen under bakken til tider. Og jeg ser stadig vekk folk som slåss fra mounten, dvs. det ser jo bare sånn ut for på sin skjerm har de dismounta for lengst, men det henger igjen hos meg. Litt småplukk, men jeg klarer meg. Noen andre som har sett lignende? OG forresten rootingbuggen er SYKT irriterende til tider.. klarer stort sett å unngå den, men ett av triksa jeg bruker har en 40% movementspeed reduction effekt, og den kan jeg bare bruke om jeg står helt stille. Ellers ser det ut som om moben er rett ved siden av meg på skjermen min, men den er egentlig ikke det og jeg får "out of range" errors hele tiden. Da må jeg jogge rundt med moben på slep, for å finne ut hvor den egentlig er hen. Dvs. jeg må sløpe rundt og slå på den til jeg får opp en hit, og ikke feilmelding.
Necromancer911 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Bug hos meg er att order eier over alt på serveren min :!: Spiller Destro Endret 1. oktober 2008 av Necromancer911
Zappy Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Bug hos meg er att order eier over alt på serveren min :!:Spiller Destro Eier de flest keeps og eller bare vinner de mye i scenarioes? Order vinner mye i scenarioes på Axe Bite Pass også, men eier sjeldent keeps.
Necromancer911 Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Bug hos meg er att order eier over alt på serveren min :!:Spiller Destro Eier de flest keeps og eller bare vinner de mye i scenarioes? Order vinner mye i scenarioes på Axe Bite Pass også, men eier sjeldent keeps. Mener stort sett alt, keeps og scenarioer
sbzkillz Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Et lite problem, som har med pcen min eller meg som er retard å gjøre, er at jeg ikke får til å spillet som window moded. Huker av fullscreen, og gjør det jeg ser jeg kan gjøre. Fortsatt, ingenting..
Zappy Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Om du ikke har på "show frame" eller hva det står, og samme oppløsning som desktopen din så vil spillet se ut som det er fullscreen, mens det er windowed. Lett å teste ved å alt tabbe og se om det går instantly eller om det går tregt. Instantly = windowed mode.
sbzkillz Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Aha, skjønner. Noen måte jeg kan stille det, slik at jeg kan se adressebaren min? Litt irriterende til tider bare;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå