Gjest medlem-98070 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Vil selge en del spill på gamestop... Noen som har en ca oversikt over hvor mye de gir for forskjellige typer spill til forskjellige konsoller? Hvor mye for brukte DS-spill? Og...hvor mye gir de for forseiglede spill? Hvor mye mer enn nesten ubrukte uten forsegling? Takker for all infoen jeg kan få!
Pc Lynet Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) Prisen du får for spillene varierer veldig. Har de mange av det spillet du bytter inn er prisen ca 30-0 kr Som hovedregel er nye spill vært mer penger De tar ikke i mot forseglede spill! Jeg tilbydde meg å ta av plasten, men det ville ikke ta de i mot pga det kunne være tyvegods. Så for all del husk å fjern plasten først. Det er ingen prisforskjell på tilstanden til spill. Så lenge du har manual og cover. Og selvfølgelig DVDen virker. Generelt får du mer penger for spill til X360, PS3 , Wii, PSP, DS, PS2 enn GC og Xbox. Men jeg fikk feks 100kr for Psychonauts til Xbox Husk å spørre hvor mye du får for vært spill. Ingenting er mer irriterende enn å se at du har solgt, et relativt nytt og bra spill for 5kr, hehe Lykke til Endret 29. september 2008 av Pc Lynet
Gjest medlem-98070 Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ah...takk for svaret Sa meg egentlig alt Solgte nemlig med forsegling på spiderman før... og sist gang jeg sa jeg skulle selge et nesten ubrukt spill på gamestop spurte han først om det var forseglet... skulle tro standen på spillet hadde litt å si, ettersom de har flere kategorier med priser til bruktspill?
Windoge Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Men kategoriene deles sikkert inn i nye/eldre spill. Etter min mening burde ikke standen ha noe å si på et spill så lenge det fungerer uten problemer.
Vrengtpolvott Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 og sist gang jeg sa jeg skulle selge et nesten ubrukt spill på gamestop spurte han først om det var forseglet. Om spillet er forseglet får du solgt det til fullpris om du har kvitteringen
Gjest medlem-98070 Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Hvis du ikke har kvittering da...? Thomas: selvfølgelig har standen noe å si...du betaler ikke like mye for et utslitt bruktspill med ripete CD-er og knuste covre som for et nesten ubrukt spill... alderen på selve spillet derimot, er jo helt irrelevant spør du meg
felzius Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 ... skulle tro standen på spillet hadde litt å si, ettersom de har flere kategorier med priser til bruktspill? Er platen knekt, har riper på "oversiden" av platen, eller har stygge riper på undersiden, tas den ikke inn. Vi har fått nye direktiver m.t.p ripete spill, og er det tvil om at spillet funker, mister du 10 eller 20kr avhengig av verdi, til reparering av platen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå