Gå til innhold

Desperate Housewives - Diskusjonstråd for USA-sendinger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som har sett den nyeste episoden?

fant også Infanity Desperate Housewives, hva er det for noe? den kom også ut idag, noen som har sett den?

Skrevet

Infanity Desperate Housewives var mer som en gossip ting. Skuespillerene forteller litt om serien osv. driver å ser den nå, ikke noe must å se men... Så blir det Episode 17 etterpå :)

Skrevet

En hel mnd !

Episode 19, er det den aller siste for denne sesongen?

Og vil det bli noen ny sesong?

Regner med at jeg kunne ha funnet disse svarene ved å google, men jeg orker ikke :p

Skrevet

Da var siste episode sett (episode 18 altså) litt treg med å se den men :p

bra den men typisk at edie skulle kræsje der liksom, så nå kan hun nok ikke advare mike pga hun er vell i dårlig form etter det støtet :p

Og vi må da bare få lov å le litt av Orson :laugh: makan til type :p

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, Orson er virkelig en karakter for seg selv. lol

Men, er det bare meg, eller har DH tapt seg veldig i år? Hele det hoppet 5 år frem i tid, har virkelig ikke fungert. De kunne ha sluttet hele serien etter forrige sesong.

Skrevet (endret)

Er enig med at det har tapt seg veldig siden sesong 4 ja, men å avslutte hele serien vil jeg ikke si meg helt enig i. Syntes det var mistake å gå 5 år frem i tid :s

Savner også all mystikken fra sesong 1, var mye mer action og ting som skjedde da, og mye mer ting som man satt å lurte på. Nå er desperate housewives nesten gått inn under "vanlig" dramaserie. Denne skilte seg sånn ut før syntes jeg , var derfor jeg ble hekta på den. Den var noe for seg selv.

edit; skriveleif var innom her.

Endret av Cryflopp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...