Gå til innhold

Problem med iTunes 8 i vista 64-bit


zaqqoZeq

Anbefalte innlegg

Har et problem med iTunes 8. Klarer ikke å innstalere det, rett før det er ferdig installert står det "tilbakeføringshandling" og "installasjonsstreken" går tilbake og så står det:

"Det oppsto feil før iTunes kunne konfigureres.

 

Systemet har ikke blitt endret. Hvis du vil prøve å utføre disse handlingene på nytt på et senere tidspunkt, starter du installeren.

 

Klikk på fulfør for å avslutte installeringsprogrammet"

 

Har prøvd å laste ned flere ganger, men det samme skjer hver gang. Har også prøvd å installere både på norsk, engelsk og dansk, mne det samme skjer hver gang. Har også prøvd å endre hvor programmet skal installeres, men merkelig nok går ikke dette og da kommer det en melding om at programmet har sluttet å virke.

 

Vær så snill å hjelp meg, har en iPod touch 2G så jeg må gå via en annen pc for å få lagt inn ting

 

zeq

 

(ps: håper dette er rett forum)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F
Du kunne godt ha sagt det på en litt finere måte.

 

Men jeg har hørt om flere som får det helt fint til :hmm:

Det har du helt rett i. Ber ydmykt om unskyld for en litt for direkte ordbruk....

Lenke til kommentar

I dag klarte jeg å installere iTunes 8 etter at jeg fjernet alle apple programmene og rensket opp med både det ene og det andre programmet. Men seiersruset varte ikke lenge. Jeg fikk startet programmet og lagt til musikk og hørt litt, men med en gang jeg koblet iPoden til kom det feilmelding om at jeg måtte avinstallere iTunes og installere iTunes 64-bit (noe som jeg allerede hadde gjort). Hvorfor meg? :mad:

 

zeq

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...