Gå til innhold

Hvilken rettetang anbefales?

deu

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Har tykt, halvlangt hår med fall. Ønsker å bruke rettetang på det, for å få rette hårspisser, så er det noen som kan anbefale en?

Takker! :new_woot:

Endret av deu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en fra wella. Har ikke veldig peiling på rettang men den her er hvertfall bra.

kan stille grader osv. kosta 700-800kr tror jeg.

Er gutt sånn btw:P

Skrevet

Jeg kjøpte en GHD Professional Ceramic Straightener medium størrelse rettetang på Nikita. Den kostet 1500 mener jeg, men den er HELT super. Har hatt den (og brukt den ) i over ett år. Den er varm før du rekker å telle til 3 :) Finnes i rosa også, men denne er dyrere da deler av kjøpesummen går til å støtte brystkreft eller noe..

• 2 uker senere...
Skrevet

Takker for bra svar :) Hvor mye sliter en rettetang med varmebeskyttende midler, om tanga brukes ca. 4-5 dager uka? Blir håret flisete osv. da eller?

L_C: Sliter GHDen din mye på håret?

Skrevet

Finnes det greier som gjer det lettare å bruke altså? Eg har ganske tjukt hår, må klippes ofte, bruker av og til rettetang, men ikkje alltid like lett å få det som eg vil.

Skrevet

En rettetang med god kvalitet som GHD sliter mye mindre enn en babyliss til 299,- iallefall :) Jeg har brukt rettetang i 6 år, og kan ikke påstå at håret mitt er hverken mer eller mindre slitt nå, enn før jeg begynte å strekke håret mitt :)

Å la være å strekke er uansett ikke noe alternativ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...