Reggy Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Takk for svar! ER det mye bedre å spille, enn nr 1. ER det like mye sånne monster og dill...er mest glad i å fighte mot ikke overnatulige ting...selv om nr 1 var underholdende nok for meg...
Zeph Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Det er masse romvesen i HL2 og ja, men hovudsakleg kjemper du mot menneskeromvesen i drakt, dei ser ut som eit menneske. Ellers har du massevis av headcrabs og zombies. Om det er betre må du nesten bedømme sjølv, konseptet er jo mykje det same, gå rundt, skyte fiender, løyse gåter. Endret 26. oktober 2008 av Zeph
Reggy Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Det er masse romvesen i HL2 og ja, men hovudsakleg kjemper du mot menneskeromvesen i drakt, dei ser ut som eit menneske. Ellers har du massevis av headcrabs og zombies. Om det er betre må du nesten bedømme sjølv, konseptet er jo mykje det same, gå rundt, skyte fiender, løyse gåter. OK. Vi får se da. Nå ser jeg at Farcry2 er tilgjengelig. Så da blir det nok en HL pause er jeg redd.. Endret 26. oktober 2008 av Reggy
Toa Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Det er masse romvesen i HL2 og ja, men hovudsakleg kjemper du mot menneskeromvesen i drakt, dei ser ut som eit menneske. Ellers har du massevis av headcrabs og zombies. Om det er betre må du nesten bedømme sjølv, konseptet er jo mykje det same, gå rundt, skyte fiender, løyse gåter. OK. Vi får se da. Nå ser jeg at Farcry2 er tilgjengelig. Så da blir det nok en HL pause er jeg redd.. Synd for deg. Half-Life 2 er et helt genialt spill.
iSimen Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Det er masse romvesen i HL2 og ja, men hovudsakleg kjemper du mot menneskeromvesen i drakt, dei ser ut som eit menneske. En del av dem er jo også mennesker som er med i CP for å få fordeler.
Reggy Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Det er masse romvesen i HL2 og ja, men hovudsakleg kjemper du mot menneskeromvesen i drakt, dei ser ut som eit menneske. Ellers har du massevis av headcrabs og zombies. Om det er betre må du nesten bedømme sjølv, konseptet er jo mykje det same, gå rundt, skyte fiender, løyse gåter. OK. Vi får se da. Nå ser jeg at Farcry2 er tilgjengelig. Så da blir det nok en HL pause er jeg redd.. Synd for deg. Half-Life 2 er et helt genialt spill. Jeg kommer nok til å spille det en gang. Jeg hadde aldri begynt på HL1 uten anbefalinger herfra og skjønner jo at nr 2 vil bli bedre siden det er et mye nyere spill...
FLarsen Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Det er masse romvesen i HL2 og ja, men hovudsakleg kjemper du mot menneskeromvesen i drakt, dei ser ut som eit menneske. Ellers har du massevis av headcrabs og zombies. Om det er betre må du nesten bedømme sjølv, konseptet er jo mykje det same, gå rundt, skyte fiender, løyse gåter. OK. Vi får se da. Nå ser jeg at Farcry2 er tilgjengelig. Så da blir det nok en HL pause er jeg redd.. Synd for deg. Half-Life 2 er et helt genialt spill. Jeg kommer nok til å spille det en gang. Jeg hadde aldri begynt på HL1 uten anbefalinger herfra og skjønner jo at nr 2 vil bli bedre siden det er et mye nyere spill... Det er ikke nødvendigvis en selvfølge. I dette tilfellet stemmer det ganske bra. Endret 28. oktober 2008 av FLarsen
Reggy Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 Det er masse romvesen i HL2 og ja, men hovudsakleg kjemper du mot menneskeromvesen i drakt, dei ser ut som eit menneske. Ellers har du massevis av headcrabs og zombies. Om det er betre må du nesten bedømme sjølv, konseptet er jo mykje det same, gå rundt, skyte fiender, løyse gåter. OK. Vi får se da. Nå ser jeg at Farcry2 er tilgjengelig. Så da blir det nok en HL pause er jeg redd.. Synd for deg. Half-Life 2 er et helt genialt spill. Jeg kommer nok til å spille det en gang. Jeg hadde aldri begynt på HL1 uten anbefalinger herfra og skjønner jo at nr 2 vil bli bedre siden det er et mye nyere spill... Det er ikke nødvendigvis en selvfølge. I dette tilfellet stemmer det ganske bra. Bra. Kanskje jeg skal bare laste ned dette fra Steam som jeg gjorde ved første versjonen. Funket bra for meg...
FLarsen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Jeg anbefaler Valve Complete Pack, eller hvis du har det som kom før Half-Life 2, en av de andre pakkene. Da får du alt de har gitt ut og det er verdt det. Endret 31. oktober 2008 av TCi
Reggy Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 (endret) OK. Jeg har jo eneren fra Steam. Da er det kanskjer Orange -pack el hva den kalles som gjelder.. Endret 31. oktober 2008 av TCi
FLarsen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Enten orange box eller source premier pack (hvis du vil ha med counter strike, day of defeat, osv.). Endret 31. oktober 2008 av TCi
Reggy Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Ok. Får se hva jeg får tak i da. Og til hvilken pris:) Endret 31. oktober 2008 av TCi Fjernet unødvendig sitering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå