Gå til innhold

World of warcraft rogue leveling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har en 70 tauren hunter og en 70 tauren shaman, jeg har nettop beggynt å lvle en undead rogue. Jeg synes dette er veldig vanskelig, har død mye mer en jeg pleier. Har dere noe tips?.

Vis du har to lvl 70 saa skal det ikke akkurat mye til og sette seg inn i en rogue, Target en mob, stealth, backstab/ambush/cheapshot, sinister strike og forsett. Stamina og agility, samt strengt er noe du har godt av, saa skaff deg slikt.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har en 70 tauren hunter og en 70 tauren shaman, jeg har nettop beggynt å lvle en undead rogue. Jeg synes dette er veldig vanskelig, har død mye mer en jeg pleier. Har dere noe tips?.

 

Som rogue er det nesten ikke mulig å dø, du kan bruke sprint for å komme deg vekk fra et eller flere monster. Blind + gauge virker fint om du har problemer og to monster på deg. Evasion virker fint for å slippe unna en hel del, går du baklengs fra monsterene vil du overleve lenge nok til å komme deg unna. Men vanish er det beste av alt, bruk den riktig så unnslipper du det aller meste.

 

 

Når du levler bør du bruke talentpoeng i combat-treet, i høyrehånden trenger du et våpen som slår så hardt som mulig (vanligvis et tregt våpen) og i venstrehånden et våpen som slår så fort som mulig. Sverd er vanligvis det beste alternativet. styr unna daggers. Du ender opp med å angripe fra stealth, spamme sinister strike og avslutte med eviscerate, daggere skader lite med sinister strike og for å bruke backstab må du bruke kidney shot eller gauge.

Husk at rogue er en single target dps-klasse, hvis du trekker to monstre på deg på en gang er det mulig du må komme deg unna og komme tilbake slik at du kan slåss mot de enkeltvis. Dette kan være årsaken til at du dør så ofte - du oppdager for sent at du har problemer og rekker da ikke å komme deg unna.

Grunnen til at du speccer i combat-treet er litt at det er der du får precision, og dette er bedre enn malice som du finner innunder assassination-treet.

 

Sats på items som gir agility og stamina, grønne "of the monkey"-items er ok.

 

Rogue er en veldig enkel klasse å spille men jeg tror ikke det er noen som er vanskeligere å mestre.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Jeg har levla mange rogues, og klarer du og dø ofte, ja da blir jeg imponert :p I levligsfasen er det viktig å ha våpnene up to date, ettersom du ikke har mange stats å booste skaden din med.

Åpne med cheapshot når du får det og hiv på en Slice & Dice med en gang. Du skal ikke trenge så mye mer enn en cheapshot, S&D, sinister strike x2 + kidney shot så er mob'n dau.

Regner med at du ikke dør så mye fra 1-20...

 

Og dette kunne du vel spurt om i rogue tråden? :whistle:

Lenke til kommentar

noen tjappe tips!

 

1. level first aid så høyt du bare kan frem til level 35 så tar du quest og power levler til du har heavy runecloth etter det. dette gjør at du kan bruke gouge eller blind og bandage deg til full hp

 

2. sørg for og ha up to date gear! bra gear gjør det lettere og overleve og det går fortere og drepe.

 

3. jeg for min del har ikke lagt noen poeng i combat. har kjørt sub ned til preperation og hemmorage, holder nå på i assasination for og få en del key talents der. preperation har reddet meg tonnevis av ganger allerede, samtidig som at jeg enda ikke har tapt en PVP kamp, hemo er helt rått og stunlocke med siden det bare koster 35 energy.

 

 

4. ha alltid med deg plenty healing pots og gjerne thistle tea, disse to kan hjelpe deg ut av mange kinkige situasjoner hvor du enten trenger ekstra burst dammage eller du begynner og få lite HP ;)

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
noen tjappe tips!

 

1. level first aid så høyt du bare kan frem til level 35 skal du ha mageweave og etter 35 skal du ha heavy runecloth bandage, dette gjør at du kan bruke gouge eller blind og bandage deg til full hp

 

2. sørg for og ha up to date gear! bra gear gjør det lettere og overleve og det går fortere og drepe.

 

3. jeg for min del har ikke lagtnoen poeng i combat. har kjørt sub ned til preperation og lagt i hemmorage og holder på i assasination for og få en del key talents der. preperation har reddet meg tonnevis av ganger allerede, samtidig som at jeg enda ikke har tapt en PVP kamp, hemo er helt rått og stunlocke med.

 

 

4. ha alltid med deg plenty healing pots og gjerne thistle tea, disse to kan hjelpe deg ut av mange kinkige situasjoner hovr du enten trenger og burste ned mobs FORT eller ha litt ekstra instant hp ;)

Takker for alle tips, men hvor lærer jeg å lage thistle tea? Fikk bare 10 stykk fra et quest.

 

Call teh roflmobile! L2P Issue mann :p lær deg komboene og presto! Dør somregel når jeg plutselig har en draenei fucktard i ræva jeg men sjeldent av npc's

Lær deg å snakke norsk.

Lenke til kommentar

Thistle tea er en cocking skill.... level 50 eller noe.. recipe får du av et rogue Quest, for og bli level 50 kan du farme ca 25 boar meat uttafor oggrimmar hvis du er horde. og kjøpe fra vendor det du trenger for og lage brød fra 1-25.

 

det tar deg ca 30 min og skaffe deg nok skill.

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
Thistle tea er en cocking skill.... level 50 eller noe.. recipe får du av et rogue Quest, for og bli level 50 kan du farme ca 25 boar meat uttafor oggrimmar hvis du er horde. og kjøpe fra vendor det du trenger for og lage brød fra 1-25.

 

det tar deg ca 30 min og skaffe deg nok skill.

Takker

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem etter level20 å ta mobs, heller ikke i startområdene, men husker jeg slet med å drepe noen mobs (Raptorene i Barrens) siden jeg ikke hadde noe gear. Så det beste er å skaffe seg noen bra dps weps og noe bra sta gear i begynnelsen til ca 20. Men stortsett så har ikke gear så mye å si, med ok weps når man levler så har man nesten ikke bruk for mat/bandage uansett. Weps holder stortsett til 10-12 levler fremover fra da du fikk dem, husker jeg brukte samme sword fra 46 til 60 f.eks.

 

EDIT: levler som combat, vet noen sier sub/hemo er like raskt, men det stemmer ikke.

Endret av Indexi
Lenke til kommentar
Det er ikke noe problem etter level20 å ta mobs, heller ikke i startområdene, men husker jeg slet med å drepe noen mobs (Raptorene i Barrens) siden jeg ikke hadde noe gear. Så det beste er å skaffe seg noen bra dps weps og noe bra sta gear i begynnelsen til ca 20. Men stortsett så har ikke gear så mye å si, med ok weps når man levler så har man nesten ikke bruk for mat/bandage uansett. Weps holder stortsett til 10-12 levler fremover fra da du fikk dem, husker jeg brukte samme sword fra 46 til 60 f.eks.

 

EDIT: levler som combat, vet noen sier sub/hemo er like raskt, men det stemmer ikke.

 

Delivis enig, sub hemo er nok ikke helt like raskt men er man glad i litt pvp mens man levler er det utrolig mye morsommere =) ang gear er jeg IKKE enig, utrolig mye gøyere og levle med en "halvtwinka" char og så latterlig mye enklere det er og, nå som det er såpass lett og skaffe noen hundre gull på kort tid (lvl70 ofc) så ser jeg liten grunn til og ikke "donere" endel for og kjøpe seg orntlig gear til den du levler. godt gear kan utgjøre stor forskjell på failed pulls og eller hvor fort du dreper.

Lenke til kommentar
Gå aldri for strength. Stamina, Agility og ATP er det du skal gå etter.

 

Klart velger du styrke over intelekt...

 

Combat hele veien - sverd helst, prioriter gode SS våpen selv om de ikke er sverd. Bruk cooldownsene dine smart og ofte. Dør aldri når jeg levler, er vel en kunst i seg selv å dø mot mobs. PvP er noe annet.

 

Har 3 70' rogues.

Endret av -Martin-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...