Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hvordan vise skjulte mp3-filer


Anbefalte innlegg

Har noen mp3-filer som av en eller annen grunn er merket som skjulte... Helt merkelig. Får ikke gjort dem til synlige igjen. Dette innebærer at WMP ikke kan lese dem.

 

 

Hvordan kan jeg tvinge skjulte mp3-filer til å være synlige?

(da tenker jeg ikke på "vis skjulte filer"-kommandoen)

Endret av elvis!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan ha markert dem som systemfil. i så tilfelle gjør samme som over, men huk vekk for systemfil.

 

-Stigma

 

Takk for at dere prøver å hjelpe meg, men dette er faktisk en feil altså.. Ikke bare å hake av noe.. Jeg er ikke newbi på pc! ;)

 

har lagt ved et eksempel på en slik fil! Hadde vært snilt om dere kunne laste den ned og sjekke selv! takk!

The_A_Team_Theme_Song.mp3

Lenke til kommentar
Du kan ha markert dem som systemfil. i så tilfelle gjør samme som over, men huk vekk for systemfil.

 

-Stigma

 

Takk for at dere prøver å hjelpe meg, men dette er faktisk en feil altså.. Ikke bare å hake av noe.. Jeg er ikke newbi på pc! ;)

 

har lagt ved et eksempel på en slik fil! Hadde vært snilt om dere kunne laste den ned og sjekke selv! takk!

 

 

Dette var interessant... Når jeg lastet ned filen selv, så kom den som en vanlig fil -- ikke skrivebskyttet! Legger ved et bilde av hvordan "egenskaper" for orginalfilen ser ut!

 

Merkelig dette her...

post-54730-1222902957_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...