Gå til innhold

Sanger til irritasjon..


spøkelset

Anbefalte innlegg

Leter etter sanger som rett og slett er latterlig dårlige og simple. Planlegger å bruke disse til å irritere ræva av folk. For å ta et eksempel, kan jeg nevne sangen Koram spiller for hovedpersonen David i filmen Uno, der det samme blir sunget hele tiden i takt med en usannsynlig simpel og irriterende beat :p "Holly Dolly" song er vel også et godt eksempel.

 

Dersom du f.eks er tecno-fanboy og mener at f.eks metal er fælt å høre på, trenger du ikke foreslå en sang av f.eks In flames, som åpenbart kan lage god musikk og høster gode kritikker fra andre enn deg selv. Da vil jeg heller ha et metalband som virkelig prøver å få det til, men som ikke kan spille instrumenter eller har en dårlig vokalist. Jeg er på jakt etter sanger som åpenbart er elendige, nesten uansett hvordan du vrir og vender på det. :thumbup:

 

Kom med forslag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Badger er jo fet da :p

Fatter ikke hvordan den kan irritere noen. Ikke engang etter å ha den på repeat i 48 timer ^^

 

Selv pleier jeg å kjøre på med Dragostea din Tei, Rosa Helikopter, diverse Spritneybears, The Babes' versjon av Don't Speak (stol på UKM for å finne jenter som synger falskt), Las Ketchup med The Ketchup Song (den spanske versjonen så klart) og pøser på med Hans Petter Hansen. Tror fortsatt bare farmor og meg liker musikken til den mannen der :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...