Gå til innhold

Trophy: Wildscat baseball, BURNOUT (samarbeid)


Trixhead

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg få invitere deg til et online game? Slik at jeg får trofeet for og invitere en venn. Du kan få invitere meg etterpå slik at du får trofeet.

 

Klart. :) Kan vi si rundt halv seks? Forresten, er det bare å invitere for å få trofeet, eller må man joine og? Kan uansett ta det sammen.

 

Man trnger vist bare og invitere. Inviteret nettopp en uten at han joina og jeg fikk trofeet.

Forresten flere som har problmer med at serveren til burnout paradise ikke er tilgjengelig for øyeblikket? Kommer meg inn på PSN men ikke online i burnout.

Lenke til kommentar
Joda. en går ut etter han har fått trophiet og så kan Blodappelsin komme inn å få trophiet.

 

Flott. :) Kan ikke bare en av dere sende en invite, når en har gått ut da, så joiner jeg og. Regner med det er samme klokkeslett.

 

Skal invitere deg jeg :thumbup:

Husk og godta meg som venn da.

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar
Er det plass til meg også?

 

Vi kan jo ta flere runder.

Er det fler enn meg som ikke kommer online i burnout paradise, når jeg prøver får jeg bare melding om at serveren ikke er tilgjengelig for øyeblikket men jeg kommer meg på PSN. Hvis dette ikke er fikset før klokken 18.00 ødelegger ikke det troffe fangsten vår?

 

Edit:

Ser ut til at det er fikset nå, kommer meg online.

Trixhead:

Er det du som sette opp og inviterer oss klokken 18.00? Er alt vi skal gjøre og møtes i wildcats stadion, ikke noe mer?

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar
Er det plass til meg også?

 

Vi kan jo ta flere runder.

Er det fler enn meg som ikke kommer online i burnout paradise, når jeg prøver får jeg bare melding om at serveren ikke er tilgjengelig for øyeblikket men jeg kommer meg på PSN. Hvis dette ikke er fikset før klokken 18.00 ødelegger ikke det troffe fangsten vår?

 

Edit:

Ser ut til at det er fikset nå, kommer meg online.

Trixhead:

Er det du som sette opp og inviterer oss klokken 18.00? Er alt vi skal gjøre og møtes i wildcats stadion, ikke noe mer?

Jeg inviterer alle, og ja det er bare å møtes på wildscat baseball stadium, det sier i hvertfall trophiet at vi skal gjøre!!

Lenke til kommentar
Er det plass til meg også?

 

Vi kan jo ta flere runder.

Er det fler enn meg som ikke kommer online i burnout paradise, når jeg prøver får jeg bare melding om at serveren ikke er tilgjengelig for øyeblikket men jeg kommer meg på PSN. Hvis dette ikke er fikset før klokken 18.00 ødelegger ikke det troffe fangsten vår?

 

Edit:

Ser ut til at det er fikset nå, kommer meg online.

Trixhead:

Er det du som sette opp og inviterer oss klokken 18.00? Er alt vi skal gjøre og møtes i wildcats stadion, ikke noe mer?

Jeg inviterer alle, og ja det er bare å møtes på wildscat baseball stadium, det sier i hvertfall trophiet at vi skal gjøre!!

 

Ok høres bra ut :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...