Sjokoladefisk Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Skulle lage en guest pass account, så merker jeg at de skal ha bank kort info for og kunne lage den, det er jo skikkelig teit, ettersom at jeg ikke har tillgang til noe kort, og jeg bruker gamecards. Noen måte og velge gamecards isteden som payment option?
Cpt Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Skulle lage en guest pass account, så merker jeg at de skal ha bank kort info for og kunne lage den, det er jo skikkelig teit, ettersom at jeg ikke har tillgang til noe kort, og jeg bruker gamecards.Noen måte og velge gamecards isteden som payment option? Ja, gå inn på change payment method inne på account management,
henky Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Du må vel ha tilgang til en bankkonto for å i det hele tatt lage en konto. Det eneste jeg kan se, er at du låner av foreldre eller søsken, deretter går over til gamecad når kontoen er opprettet.
Cpt Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Du må vel ha tilgang til en bankkonto for å i det hele tatt lage en konto. Det eneste jeg kan se, er at du låner av foreldre eller søsken, deretter går over til gamecad når kontoen er opprettet. Man må ikke ha noe bankkort for å opprette en WoWaccount, det hadde ikke jeg når jeg i en alder av 16 laget meg en.
John Keats Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 (endret) 4556571849829841 Bruk den med et hvilket som helst tresifret kontrollnummer. Er ikke et ekte Visa-nummer men du får laget konto med den. Endret 28. september 2008 av -Grendel-
Bjonski Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Ja, gå inn på change payment method inne på account management, Nei. Det funker ikke på trial kontoer. Gamecards funker BARE på retail kontoer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå