Gå til innhold

Vurderer å kjøpe Cs source

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg vurderer altså å kjøpe meg Cs Source. Jeg har spilt cs 1.6 en stund, og har hørt mye bra om Source.. Jeg har ikke noen kjempe bra pc, men det har fungert fint på 1.6

Vil det da også fungere bra på Source? Eller trenger man bedre pc til å spille det?

Noen som veit om noen steder hvor jeg kan få kjøpt det billig?

Takker på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har i hvert fall intrykk av at man ikke trenger noen badass PC for å dra CS:S. Men om du oppgid specs er det nok litt lettere..

Ellers er jo www.srtest.com en fin side

Skrevet
Jeg har i hvert fall intrykk av at man ikke trenger noen badass PC for å dra CS:S. Men om du oppgid specs er det nok litt lettere..

Ellers er jo www.srtest.com en fin side

Dell dimension 300 Intel®

Celeron® CPU

2,66 gHz , 1,25 GB RAM ,

Jeg veit ikke om det var denne info'en du var ute etter, (ettersom jeg ikke har så jævli med peiling på data..)

Gjest Slettet+oiasdf79
Skrevet

Ifølge Source coveret skal det holde med 1,2GHz prosessor, 256MB ram og 4,5GB ledig harddisk så det bør nok kunne gå helt fint..:)

Skrevet

Min mening er at CS:S er mye enklere enn 1.6, å jeg personlig liker ikke CS:S :)

Har ikke så greie på CS:S, men det jeg kommer på nå er bare at grafikken er bedre, og hvor mye lettere CS:S er enn 1.6

Skrevet

Jeg kjøpte Cs Source idag.. Jeg har nettopp starta å spille ( mot bots) men, det lagger ganske.. Hva kan jeg gjøre for å at det ikke skal lagge så jævli? Er det noe på innstillingene jeg kan fikse på?

Skrevet

Sett de først på low, også skriv in net_graph 3 i console så får du se hvor mye du har i fps. Prøv å oppdatere skjermkort hvis nødvendig er det jeg forslår.

For å få opp console, høyreklikk på css og velg advanced options(tror det heter det) og skriv inn (-console)

Skrevet (endret)
Hva er forskjellen mellom Source og 1.6, bortsett fra grafikken.?

Vel, forskjellen er ganske stor.

1: På 1,6 kan du skyte gjennom de fleste vegger/esker og det meste annet, på CSS er det bare plankedører og tynne, lett gjennomtrengelige ting du kan skyte gjennom.

2: Recoil. På 1,6 er det en bestemt recoil for hvert våpen,(unntatt desert eagle, som har random recoil) mens på CSS er det ca 4 forskjellige, bestemte recoiler på de fleste våpnene.

3: På de_dust2 er terroristene mye mer utsatt for AWP skudd fra CT Spawn enn på 1,6

4: banene er basically ganske like, men fortsatt ganske ulike.

5: For å være ærlig så er det mindre av en heksekunst å plaffe HS på CSS enn det det er på 1,6

Endret av Heizann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...