Gå til innhold

Tom Clancy's EndWar Beta, andre som har fått beta key?


Skogslik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har demoen samme brett som vip-demoen eller har den noe nytt å vise frem?

 

Ikke online. Men jeg har jo da ikke spilt så masse online. Gullmedlemskapet mitt gikk ut for et par dager siden så jeg prøver å klare det single player kartet på Skirmish på Expert. Syyyyyykt vanskelig!

 

Ikke for å skryte, men jeg syns nesten det var sykt lett :p

Lenke til kommentar
Har demoen samme brett som vip-demoen eller har den noe nytt å vise frem?

 

Ikke online. Men jeg har jo da ikke spilt så masse online. Gullmedlemskapet mitt gikk ut for et par dager siden så jeg prøver å klare det single player kartet på Skirmish på Expert. Syyyyyykt vanskelig!

 

Ikke for å skryte, men jeg syns nesten det var sykt lett :p

Joda det vanlige er det. Men hvis du går på Skirmish - Single Player - Mission Options - Difficulity - Fra Normal til Expert.

Da er det vanskelig. Jeg syntes også det var sykt lett på Normal.

Lenke til kommentar

Gratulerer!

 

Hvis du vil ha et tips fra meg vil jeg anbefale deg å bruke litt forskjellige styrker. Når jeg spillte mot deg brukte du stort sett tanks og da var det bare for meg å bruke helikopter. Skal kanskje spille igjen litt i kveld. Hvis noen vil spille med meh er det bare å adde meg. GT i sigg.

 

EDIT:

Joda det vanlige er det. Men hvis du går på Skirmish - Single Player - Mission Options - Difficulity - Fra Normal til Expert.

Da er det vanskelig. Jeg syntes også det var sykt lett på Normal.

 

Var nok Expert jeg hadde det på når jeg syntes det var lett. Prøvde igjen nå. Var ikke spesielt vanskelig, men kampen varte litt lengre enn på normal.

Endret av Tinmar
Lenke til kommentar
Gratulerer!

 

Hvis du vil ha et tips fra meg vil jeg anbefale deg å bruke litt forskjellige styrker. Når jeg spillte mot deg brukte du stort sett tanks og da var det bare for meg å bruke helikopter. Skal kanskje spille igjen litt i kveld. Hvis noen vil spille med meh er det bare å adde meg. GT i sigg.

 

EDIT:

Joda det vanlige er det. Men hvis du går på Skirmish - Single Player - Mission Options - Difficulity - Fra Normal til Expert.

Da er det vanskelig. Jeg syntes også det var sykt lett på Normal.

 

Var nok Expert jeg hadde det på når jeg syntes det var lett. Prøvde igjen nå. Var ikke spesielt vanskelig, men kampen varte litt lengre enn på normal.

 

Var det deg jeg spillte mot? :D Jeg hadde ikke full konsentrasjon, drev å skulle demonstrere det for muttern. Kanskje du spillte fra hovedmenyen og velgte solo campaign. Spiller gjerne igjen!!

Lenke til kommentar
Gratulerer!

 

Hvis du vil ha et tips fra meg vil jeg anbefale deg å bruke litt forskjellige styrker. Når jeg spillte mot deg brukte du stort sett tanks og da var det bare for meg å bruke helikopter.

Sant.. Elsker Tanks.. Spilte mot kameraten min istad.. Brukte Hauger av Tanks.. Han sa han ble sånn redd for å møte meg på slagmarken.. Men tapte mot han pga. Han brukte Helikoptre.. :p Noen tips til hva jeg brude bruke da :)?

Lenke til kommentar

Nei, jeg spillte mot TehJoran, men kan gjerne spille med deg også hvis du har lyst.

 

@TehJoran: Spillet er bygd opp etter en stein, saks, papir-modell. Det vil si at Heli slår tanks, tanks slår transport, og transport slår heli. Derfor er det lurt å bruke en liten miks av disse samtidig som du har infanteri til å ta over uplinks med.

Endret av Tinmar
Lenke til kommentar

Noen som har merket At Voice Commanden ikke alltid hører hva du sier? og noen ganger gir feil ordre?.. Eks.. "Unit 1(Tanks) - Move to - Alpha" Så når den kommer frem så begynner den da å skyte på basen? Har plaget meg så mye i det siste og at Den ALDRI får med seg hva jeg sier.. Til og med når jeg sier det sakte.. Micen er det IKKE noe problemer med.. Har nå sluttet å bruke Voice command :p.. Klarer meg fint uten Voice command..

Lenke til kommentar
Noen som har merket At Voice Commanden ikke alltid hører hva du sier? og noen ganger gir feil ordre?.. Eks.. "Unit 1(Tanks) - Move to - Alpha" Så når den kommer frem så begynner den da å skyte på basen? Har plaget meg så mye i det siste og at Den ALDRI får med seg hva jeg sier.. Til og med når jeg sier det sakte.. Micen er det IKKE noe problemer med.. Har nå sluttet å bruke Voice command :p.. Klarer meg fint uten Voice command..

 

Prøv å bevege en unit mot F, hos meg rekogniserte den F'en min som en S :(.

Lenke til kommentar
Noen som har merket At Voice Commanden ikke alltid hører hva du sier? og noen ganger gir feil ordre?.. Eks.. "Unit 1(Tanks) - Move to - Alpha" Så når den kommer frem så begynner den da å skyte på basen? Har plaget meg så mye i det siste og at Den ALDRI får med seg hva jeg sier.. Til og med når jeg sier det sakte.. Micen er det IKKE noe problemer med.. Har nå sluttet å bruke Voice command :p.. Klarer meg fint uten Voice command..

 

Prøv å bevege en unit mot F, hos meg rekogniserte den F'en min som en S :(.

Ja.. Den Oppfatter Navnene Feil.. Eks. "Unit 1 - Secure - Zulu"

Så beveger de seg mot Sierra.. :S Voice commanden oppfatter meste parten av det jeg sier omvendt ellr feil av det jeg sier.. :(

Lenke til kommentar

Er vel bare å gjenta helt til de skjønner det. Tror nok ikke det er voice commanden det er noe feil med, men heller personen som gir kommandoen :p Selv har jeg problemer til å uttale zulu riktig, men det hjelper hvis jeg har en meget stemt z. Forøvrig så tror jeg nok det er en stor fordel å bruke Voice command, går mye kjappere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...