EsAa Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Hei! -Som topicen sier så lurer jeg på hvilken bil jeg skal bruke. Har kjøpt Cobalt SS og oppgradert den litt, men burde jeg heller spare å kjøpe en ny bil? Isåfall, hvilken? -Også har jeg slått han derre første på blacklisten (Sonny). Men hvordan får jeg bilen hans? Han står som defeat. Takker for svar! Zuv
Lightningwolf Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Du må få pink slippen hans vie et av de merkene. Det er ikke sikkert du får bilen hans i det hele tatt, hvis ikke du gjorde det må du rett å slett bare komme deg til neste fyr på blacklista og håpe på det beste.
EsAa Skrevet 26. september 2008 Forfatter Skrevet 26. september 2008 Ok, takker! Har du anbefaling av valg av bil?
-sparks- Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Den dyreste du kan? Det spørs litt hva du er komfortabel med av 4WD eller RWD. Cobalten du har er ivertfall den beste du kan velge i starten, det er alt jeg husker av strategi i det spillet. Søk på Need for Speed: Most Wanted + Walktrough på google så finner du nok en guide.
EsAa Skrevet 26. september 2008 Forfatter Skrevet 26. september 2008 Hvilken bil(er) brukte du om du har spilt det? RX'n?
Gernia Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 (endret) Alle bilene i starten er like gode.. det går mest ut på om du er komfortabel med handling, acelerasjon eller at bilen din kommer i høyst mulig hastighet... Men for å si det på en måte,, Den siste bilen du kjøper suger btw. (Den SISTE altså den somm er helt på enden, den siste du kan kjøpe i shoppen) Husker beklageligvis ikke hvilken biler som var god til hva da men bare se på statsa så finner du det nok ut. Husk på at det ikke nødvendigvis ikke er lurt å oppgradere bilen din til max.. kjøp heller en ny en, og oppgrader den med de resterende pengene, så tar du nonen race med den gamle bilen for å skaffe nok penger så den nye bilen kommer opp i et akseptabelt nivå. Det er også en egen map typer for store biler, så det er smart å ha en stor bil også... Save før du tar racet, og hvis man ikke får pinkslippen terminater man spillet og tar løpet på nytt.... håper jeg var til hjelp -Gernia- Endret 26. september 2008 av Gernia
EsAa Skrevet 26. september 2008 Forfatter Skrevet 26. september 2008 Ja, takk for svar, men hva tenker folk om jeg oppgraderer Cobalt'n og sparer til en Murchiélago?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå