Gå til innhold

Warhammer Online: to spørsmål ang war

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Brightness/contrast. ingen mulighet for og justere ingame? jeg må juster i skjermkort drivern. er helt for jævlig vist jeg m alt-tab. tungvint måte.

2. får ikke satt opp betaling med kredittkort. på min side på http://www.war-europe.com/ , får jeg bare velge personal information eller enter key. (my licences, billing information og my current subscription er grået ut)

Key har jeg skrevet inn. har spillt i flere dager på kontoen uten problemer.

kommer dette valget når 1 mpneden er over? (høres rart ut).

Eller skal jeg skrive inn reg nøkkel på nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betaling vil komme senere, helt sikkert innen en måned etter release. Sto på war-europe.com at grunnet stor pågang med registrering av keys o.l. kom ikke billing opplegget til å dukke opp riktig ennå.

Men de har nok ikke glemt det :!:

Skrevet
1. Brightness/contrast. ingen mulighet for og justere ingame? jeg må juster i skjermkort drivern. er helt for jævlig vist jeg m alt-tab. tungvint måte.

Har en kompis med samme problemet, han får ikke stilt på brightness/contrast ingame. Han sier at på natten er alt helt svart, han ser ingenting, løper rundt som en forvirret fjert i en kurvstol.

Hos meg har jeg ingen problemer, ser like godt natt som dag.

Får håpe de fixer sånne ting i framtidige pathcer.........

Skrevet

Har en kompis med samme problemet, han får ikke stilt på brightness/contrast ingame. Han sier at på natten er alt helt svart, han ser ingenting, løper rundt som en forvirret fjert i en kurvstol.

Hos meg har jeg ingen problemer, ser like godt natt som dag.

Får håpe de fixer sånne ting i framtidige pathcer.........

Begynner forresten og få noe så for jæ...g med skallebank etter og skallet hodet inn i alt mulig rart jeg springer inn i midt i svarte natta! lol..vi trenger virkelig gammasettings i options! :D

Hudrin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...