Gå til innhold

PS3-spill på Expert i Bergen fra kr99


Anbefalte innlegg

Ikke ment som reklame dette. Jobber ikke i butikken eller noe slikt. Var på Expert Bonus i Åsane og i Bergen. Der er det to stk Expert-butikker (Åsane og Åsane Senter) og de skal visstnok slå seg sammen i et nytt bygg i november. Av den grunn har begge butikkene i Åsane lagertømming på spill.

Spill til PS3 kosta fra 99 kroner, samt at du fikk fire-fem spill til PC eller PS2 til 100-200 kr til sammen! Selv tok jeg med Beijing, Folklore og Lair til 99 kroner stykket :) Han selgeren sa jeg burde kikke innom med jevne mellomrom, fordi de kom hele tiden til å oppdatere PS3-bunken, samt også PS2, X360 og PC. De hadde forøvrig tilbud på andre ting i butikken også.

Så vet dere det :)

 

Nå skal jeg ri på dragen min i Lair :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da hadde jeg heller brukt 300 kroner på et godt spill enn 99 pr stk for de tre dårlige spillene der. PS3 har vel startet med Platinum nå, og jeg har sett flere Platinum-spill ute. Platinum-spillene er alltid av god kvalitet, siden spillene må ha solgt så og så godt for å bli tillatt utgitt på ny i Platinum.

 

Men gratulerer med ny spill, jeg kan se samleraspektet av det dersom du er en samler.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...