Gå til innhold

Warhammer Online: Class balanse tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
..

noe og tenke på er at destruction eier 99% av alle keeps på min core server til enhver tid..noe må gjøres det er sikkert.

Anbefaler å lese dette intervjet som noen linket til i en annen tråd : http://www.tentonhammer.com/node/44816 .

Der snakkes det om server populations, og han har veldig gode svar. Når det kommer til stykket er det spillere som lager dette problemet, det er ingen knapp hos Mythic som sier "Tving alle orders på den serveren der til å prøve å ta keeps". De kan bare flagge faksjoner som fulle på serverene, og satse på at folk kikker på og respekter det.

Spillet er én uke gammelt, så transfers blir det nok ikke riktig ennå. Men det er saker som blir sett på. Men igjen; om 99,9% av alle som spiller WAR ruller destruction, er det fint lite Mytchic kan gjøre med RvR balanse :)

jeg synes da det er litt vel merklig at destruction skal totalt eie alle keeps fra tier1 til tier5 fra dag1 og fram til nå!.. og de få latterlige forsøk order har gjort for og få tilbake et keep har resultert i massakre! heh, men jaja spillet er ikke gammelt og det endrer seg vel etterhvert. virker bare som destruction klarer og organisere både et angrep og forsvar så fort noen fra order bare viser seg, mens order springer rundt som hodeløse høns, håper det endrer seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synnst rune priests er litt for OP på lav lvl. Seigere healere skal du se langt etter i dette spillet. Men det har vert snakk om at runepriests blir lettere å ta på høgere lvl. Er dette sannt? (joy)

Er disciple of khaine btw

Skrevet
..

noe og tenke på er at destruction eier 99% av alle keeps på min core server til enhver tid..noe må gjøres det er sikkert.

Anbefaler å lese dette intervjet som noen linket til i en annen tråd : http://www.tentonhammer.com/node/44816 .

Der snakkes det om server populations, og han har veldig gode svar. Når det kommer til stykket er det spillere som lager dette problemet, det er ingen knapp hos Mythic som sier "Tving alle orders på den serveren der til å prøve å ta keeps". De kan bare flagge faksjoner som fulle på serverene, og satse på at folk kikker på og respekter det.

Spillet er én uke gammelt, så transfers blir det nok ikke riktig ennå. Men det er saker som blir sett på. Men igjen; om 99,9% av alle som spiller WAR ruller destruction, er det fint lite Mytchic kan gjøre med RvR balanse :)

jeg synes da det er litt vel merklig at destruction skal totalt eie alle keeps fra tier1 til tier5 fra dag1 og fram til nå!.. og de få latterlige forsøk order har gjort for og få tilbake et keep har resultert i massakre! heh, men jaja spillet er ikke gammelt og det endrer seg vel etterhvert. virker bare som destruction klarer og organisere både et angrep og forsvar så fort noen fra order bare viser seg, mens order springer rundt som hodeløse høns, håper det endrer seg.

Dette svinger mye fram og tilbake på Karak Eight Peaks, for litt siden hadde Order nesten alle t3 keepene, men nå har Destruction de. Motsatt med t2 der de dominerte, nå eier vi de sonene. Er ALT for tidlig til å si noe på balansen i det store og hele når det kommer til dette.

Skrevet
Synnst rune priests er litt for OP på lav lvl. Seigere healere skal du se langt etter i dette spillet. Men det har vert snakk om at runepriests blir lettere å ta på høgere lvl. Er dette sannt? (joy)

Er disciple of khaine btw

På level 21 får RP en spell som absorber 50% av all inkommende skade, gjør de immun mot setbacks (dvs, den store healen får ikke setback) og AP cost går ned 25% på alle abilities. Så lettere blir det vel ikke. Men witch elves river alt i filler for tiden da, så om du vil drepe RPs så rull en WE. :p

Skrevet

jeg tar omtrent alle i 1v1 med min chosen. er bare lvl 11, fra lvl 7 å oppover havnet jeg omtrent hele tiden på top 3 i dmg i scenarios, hender at jeg topper nesten alt renown, dmg, killing blows, drap medvirkninger å xp.

kan godt være d endrer seg i høyere lvl da :p

Skrevet

Klarer man å spille Chosen riktig er de ganske heftige, ja. Husk at Chosen også er en utility-class; skift auraer hele tiden og sjekk hvilke auraer andre Chosen bruker. Ravage er konge, spiritual dmg ignorerer armor. Taunt->Tooth->(Dizzying Blow)->Ravageravageravageravage->Digg.

Skrevet

Jeg håper aldri, ALDRI Mytihic prøver å balansere noe som helst rundt 1v1 i dette spillet, da går det til helvete i åpen båt med fulle seil. Glem alt som heter arena og dueller for min del.

Det som er morro er jo akkurat forskjellen på klassene. Noen skal være bedre enn andre på noen ting. Og omvendt. Og alle kan jo ikke være wow-roguer og bare tenke på seg selv, da blir det jo ikke noe samarbeid. Og spillet er jo bygd opp rundt samarbeid.

Om alt bare skal handle om 1v1 vil jeg gjerne ha fjernet mine latterlige "hjelpe medspillere" triks og erstatte dem med hk-farming-tools, takk. Glem gruppebuffs og Save da runts (deler skaden et gruppemedlem tar 50/50). Gi meg execute IWIN-knapper over hele linja.

Jeg mener selvfølgelig ikke det der. Håper så mange som mulig klarer å se forbi "amagad! i r teh mad dps" maset, og faktisk ruller tank/healer/supportklasser også. Uten det stopper spillet av seg selv.

Jeg vil ha mer fokus på gruppe- og realmbalanse, ikke pr. klasse. Og jeg tror ikke det er så ille sånn sett.

Skrevet

Tror kanskje litt av problemet ligger i mulige klasser tilgjengelig. Ordersiden har vel egentlig ingen tank klasser som er "attraktiv". Den dverg tank? hmm...vel..bare noen får gidder en sånn toon liksom. Destructionsiden har jo det noen syntes er ramkule chosen og black orc...

Order er tydelig preget av folk som velger typisk kule soloklasser...BW..WH etc..

Tror ordersiden trenger en "kul" tank klasse om det skal forandre seg. Noe alla knights of the blazing sun eller hva dem nå het, som ble fjernet før release.

Skrevet (endret)

taktikk mye brukt av destruction : to tre tanks springer framst, healere og mages bakerst og healer tankene som bare juling mens order fortvilt prøver og ta de tanksene og blir slaktet i prossesen, lurer noen ganger på om order bare består av newbs menmen, får meg alltid en god latter når jeg splitter opp de healerne med aoe shots med SW min, tankene og casterne springer rundt som maur etterpå hehe!, og tankene deres prøver fortvilt og ta meg mens jeg kiter de rundtomkring og sanker inn reown! :D

Jaha, vilken server det du spiller på da, den jeg spiller på eier order allt av det jeg har sett, er så vidt vi greier å slå dem i scenario og taktikk, det er de ingen som har hørt om engang.

Alle bare angriper, healerne healer seg selv drit i alle andre, ranged dps tror dem er tank og tankene tror dem er ustoppelige og flyr rett inn ihle bølingen med fiender, for ikke å snakke om scenarios, ta foreksempel det første scenarioet til Chaos, der du må harveste sånne sjeler, rundt om kring er det en del champion class og de angriper med en gang du kommer litt for nær, gjordet det med en zealot, og mens jeg står og prøver og ta den kommer det en chosen og ignorerer meg mens han harvester allt som var rundt den champion classen.

Endret av Necromancer911

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...