Gå til innhold

På jakt etter DvD / Blu-ray spiller med usb inngang.


Anbefalte innlegg

På tide å bytte ut min HD dvd spiller siden den har sett sine bedre dager, jeg er en av de som laster ned mye så det hadde vært et stort pluss om noen vet om en dvd spiller eller blu ray spiller med usb inngang slik at jeg kan bruke minnepenn eller en bærbar HD slik at jeg kan enkelt kopiere over filmer fra pc'en for å se de på tv'en.

noen som har noen gode råd? vist det finnest en slik spiller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
På tide å bytte ut min HD dvd spiller siden den har sett sine bedre dager, jeg er en av de som laster ned mye så det hadde vært et stort pluss om noen vet om en dvd spiller eller blu ray spiller med usb inngang slik at jeg kan bruke minnepenn eller en bærbar HD slik at jeg kan enkelt kopiere over filmer fra pc'en for å se de på tv'en.

noen som har noen gode råd? vist det finnest en slik spiller?

 

dette har eksistert lenge, den heter playstation 3.

Lenke til kommentar
På tide å bytte ut min HD dvd spiller siden den har sett sine bedre dager, jeg er en av de som laster ned mye så det hadde vært et stort pluss om noen vet om en dvd spiller eller blu ray spiller med usb inngang slik at jeg kan bruke minnepenn eller en bærbar HD slik at jeg kan enkelt kopiere over filmer fra pc'en for å se de på tv'en.

noen som har noen gode råd? vist det finnest en slik spiller?

 

dette har eksistert lenge, den heter playstation 3.

 

 

vel.. jeg er på jakt etter en blu ray /dvd spiller, ikke spill maskin.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei! Jeg tror ikke du finner en Blu-Ray spiller med USB funksjon. Er på jakt etter samme type BR spiller. Eneste som er verdt å kjøpe nå er Panasonic BMP-BD55, men den har ikke USB inn, kun SD kort og jeg vet ikke om du kan bruke SD kort for å spille av DivX filmer. Mener jeg har lest på nettet at SD kort kan brukes for å se på DivX filmer, men på Panasonic.no står det at SD kort støtter kun AVCHD og JPEG. Sony sine spillere (S350 og S550) støtter ikke DivX i det hele tatt. Eventuelt kan du brenne DivX filemr på DVD-R plater og spille dem av med BD55. Håper det hjelper!

Lenke til kommentar
Eventuelt kan du kjøpe en Western Digital WD TV HD spiller som koster 850,- hos PS.no. Den har støtte for alle mulige filformater

 

 

hmm. denne ser det ut som at er verdt å lese litt mer om.

 

Takker for forslaget.

 

Åssen virker den? Bare å koble til f. eks. Playstation 3 og jeg kan se alle BlueRay filmene på tv'en uten HDMI og slikt fra en ekstern harddisk?

 

slik som jeg ser det er det en spiller, du må selv kjøpe en bærbar HD som du kobler opp mot denne.

 

selve spilleren skal vel være enkelt å koble til tv'en.

 

mer info her:

http://www.wdc.com/en/products/products.asp?driveid=572

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Ja, du må kjøpe en ekstern HDD (f.eks. Western Digital Passport disk). Du kan også bruke vanlige USB minnepenner sammen med denne spilleren. Spilleren har nemlig 2 USB inn, og da kan du bruke 2 USB HDD samtidig. WD TV HD kan kobles til TV via HDMI inngang

Endret av Mentos
Lenke til kommentar
Ja, du må kjøpe en ekstern HDD (f.eks. Western Digital Passport disk). Du kan også bruke vanlige USB minnepenner sammen med denne spilleren. Spilleren har nemlig 2 USB inn, og da kan du bruke 2 USB HDD samtidig. WD TV HD kan kobles til TV via HDMI inngang

takker for hjelp/info. har du selv testet en av disse eller?

 

 

 

 

Jeg kommer nokk sikkert til å kjøpe en så fort jeg får lønning. 

Lenke til kommentar
Jeg har for en liten stund siden kjøpt en dvd spiller med surround anlegg. Og den funker fett! :D Den har også en usb port foran på dvd spilleren. Den har også usb-direct recording! :D Har ikke prøvd det enda men det funker sikkert fett.

 

Hvor mye vill du betale for en dvd spiller da?

 

Fant ut at det funker ikke med DVD men bare med CD...:(:thumbdown:

 

Men det funker med CD da...:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...