Digidice Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Tenker litt på og starte på en open pvp server, så det jeg lurer på er om det er noen her som kan si om det er mye high level ganking av low levels. Er det et system vist noen er høyere en deg vist di ganker deg osv. Har treget i ettertid at jeg ikke rulla pvp server i wow karieren min, så denne gang vil jeg ver litt mer sikker. Vist noen også vet om en bra pvp open server med norskt guild på Destruction siden så hadde det og våre flott.
barin Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 jeg spiller op open PvP... har ikke opplevd noe ganking så langt annet enn i RvR områdene.. men i RvR områdene kan high lvls ganke deg på core server også så det er ingen forskjell
TheScorp Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 (endret) På tide at man faktisk skriver rvr, og ikke pvp Spiller også på open rvr, og det har skjedd at jeg har blitt ganka. Men sjeldent. Endret 24. september 2008 av TheScorp
Digidice Skrevet 24. september 2008 Forfatter Skrevet 24. september 2008 Høres flott ut, men det er vel pvp når man går rundt i områdene på sin egen server og møter motsatte faction ? Rvr er vel det som er inne i di "battlegroundsa" ? Ok skal bort og kjøpe spillet i butikk nå sånn jeg har noe lesestoff og, kjøpte det elektronisk så ikke lest så mye om det til nå. Noen servere dere vet om som det er norske "guilds" på destruction ?
Rata101 Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Spiller på open RvR. Jeg begynner å merke tendenser til ganking i PQ områdene (lvl17-20 destru som forsøker å ganke lvl 10-13 order). Men, vi klarte oss ganske greit mot dem. Jeg har også opplevd en gang at noen sto og blokkerte et pass som ledet til et annet område. Dette er neppe representativt for framtiden, ettersom det ikke er spesiellt mange med høy rank ennå, og de fleste er opptatt med å levle opp.
Purplehaze Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Jaja. Løp og rull order på Sea Of Dreams. Trenger balanse i regnskapet, litt i overkant mange av oss greenskins nå Mtp ganking, har ikke sett så mye til det. Er vel ingen som har høy nok level til å ganke ennå, hehe. Man er IKKE flagget for rvr i tier 1 (unntatt rvr områdene), og så lenge man er innenfor samme tier kan man vel ikke kalle det ganking. Da er det pvp/rvr! "Realm vs Realm" er forresten IKKE det samme som server vs. server. Realm er DIN SIDE på DIN SERVER. RVR betyr order mot destruction, lokalt på én server. Det er ikke "cross-realm" som i WOW, hvor man møter folk fra andre servere. Ikke i scenarios heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå