Gå til innhold

Warhammer Online: Et spørsmål om character models.


Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er hvordan gear ser ut når du bruker det :) ta for eksempel et belte, ser det fint og ekte ut som på AoC, eller mer malt på som på wow? nå har jeg faktisk spilt Open beta, men jeg tenkte aldri på den delen innen jeg prøvde wow idag, og så hvor dårlig textures er på gear, og hvordan gear generelt ser ut som om det er malt på kroppen :thumbdown: Samtidig synes jeg at på AoC er så bra som det kan bli egentlig :new_woot: Noen som gidder å gi meg en liten sammenligning? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg lurer på er hvordan gear ser ut når du bruker det :) ta for eksempel et belte, ser det fint og ekte ut som på AoC, eller mer malt på som på wow? nå har jeg faktisk spilt Open beta, men jeg tenkte aldri på den delen innen jeg prøvde wow idag, og så hvor dårlig textures er på gear, og hvordan gear generelt ser ut som om det er malt på kroppen :thumbdown: Samtidig synes jeg at på AoC er så bra som det kan bli egentlig :new_woot: Noen som gidder å gi meg en liten sammenligning? :)

 

Kan jo også si at siden du i WoW tenkte over hvor dårlig det var, men ikke i WAR, så er vel det et tegn på at det er bedre?

Lenke til kommentar

Jeg er storfornøyd med hvordan charsene våre ser ut. Klær ser ikke ut som dem er malt på osv. Jeg er temmelig look-freak og driver stadig å prøver ut fargekombinasjoner på min lvl 11 WH:) Akkurat nå går det i en svakt blålig overdel med offwhite armer. Resten er preget av en brunlig farge (noob farge). Hanskene mine som er av blå kvalitet er hovedsakelig brun, men er foret med rød fløyel:) (som man kan se via et svært lekkert snitt i hansken:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...