Gå til innhold

Warhammer Online: War Patch størrelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mange patcher som må patchest første gang.

Bor der nettverket er redusert med stengte porter osv, så det tar veldig lang tid. laster nå en Patch på 822 MB. Som tar noen dager><

Er det flere patcher etter denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lurer på hvor mange patcher som må patchest første gang.

Bor der nettverket er redusert med stengte porter osv, så det tar veldig lang tid. laster nå en Patch på 822 MB. Som tar noen dager><

Er det flere patcher etter denne?

Patcheren patcher alt i en sleng. Og installerer patchen samtidig, så når du er ferdig så skal det ikke være mer.

Skrevet (endret)
Går det ikke ann å laste dem ned fra websider?

Sansynligvis ikke. Altså, det er mulig, men du vil ikke finne det.

Endret av Zappy
Skrevet

Har CE, men lastet ned klienten fra WAR-europe.com under OB og jeg har ikke sett en eneste patch jeg, hvis ikke jeg har så rask linje att den patcher på 4-5 sek, så er det noe jeg må trykke på for å patche.

Skrevet

Viss det tar han 2 dager å laste ned P. tror jeg ikke det er noe løsning å laste ned hele spillet. og for å svare på spørsmålet, nei det er ikke flere store P som du må laste ned

Skrevet
Har CE, men lastet ned klienten fra WAR-europe.com under OB og jeg har ikke sett en eneste patch jeg, hvis ikke jeg har så rask linje att den patcher på 4-5 sek, så er det noe jeg må trykke på for å patche.

Jeg lastet det ned fra EA store igår. Patchen jeg måtte laste ned etterpå var på 200mb.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Er nesten litt overrasket selv at det ikke er kommet noe patch enda. Men så lenge de gjennomfører patchene ordentlig, så skal jeg ikke klage. I motsetning til Age of Conan.

Skrevet
Er nesten litt overrasket selv at det ikke er kommet noe patch enda. Men så lenge de gjennomfører patchene ordentlig, så skal jeg ikke klage. I motsetning til Age of Conan.

Det har kommet en hel bøtte med hot fixes. Dvs. endringer de kan gjøre uten at serverene går ned. HER er detaljer. Men du har helt rett, ingen patch enda. Jeg vil tro det kommer mye fint der, da det er veldig mange småting de må ta tak i. Jeg tipper tidlig neste uke.

Skrevet (endret)
Cluet der er US Herald. Vedder ikke store summer på at de hotfixene har funnet veien over til europa. US har forsåvidt allerede fått første patch.

EU har fått samtlige hotfixes såvidt jeg vet.

Sin første patch, hvor har du det fra?

edit: ahh... finne patch notes...

Endret av Zappy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...