Isvarmt Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 (endret) - Skal specce protection og prøve meg litt på tanking, har satt opp et oppsett og lurer på om dette kan forbedres noe jeg er level 62. Og hvilke damage specc skal jeg ta i tilleg til protection, arms eller fury, eller ta alt på protection? Takk http://www.wowhead.com/?talent=LMZZfVtcIMzfest Endret 23. september 2008 av King of Hyboria
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Tror du kan tanke alt med alle specc i low lvl, egentlig?
Bjonski Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Skal gå helt fint å tanke med fury og arms.
Isvarmt Skrevet 23. september 2008 Forfatter Skrevet 23. september 2008 Skal gå helt fint å tanke med fury og arms. lol vet at det går men blir verre med jo mer du levler lurte på om builden så bra ut?
Gakks Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Ville valgt noe slikt var jeg deg: http://www.wowhead.com/?talent=LVZmZ0EtoIMzcxst
nagina Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Levler man så driter man i prot spec, tanker med hva som helst i levlingsfasen.
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 (endret) Er artig å faktisk specce for det du skal en gang i blant, så har han lyst å specce prot, spec prot! Edit: Fordi om det går å tanke som arms/fury, er det ti ganger så morsomt og enkelt som prot Endret 24. september 2008 av Kuldesjokk
JohnRichard Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Som lvl 68 shadow-healer (har valgt healing rewards på alle quest) - så fungerer det, men begynner å bli pes (spesielt mana-wise).
promotheus Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 - Skal specce protection og prøve meg litt på tanking, har satt opp et oppsett og lurer på om dette kan forbedres noe jeg er level 62. Og hvilke damage specc skal jeg ta i tilleg til protection, arms eller fury, eller ta alt på protection? Takkhttp://www.wowhead.com/?talent=LMZZfVtcIMzfest Som nevnt ovenfor så er det hybrid som gjelder. Å grinde som prot warrior er et mareritt. Er en stund siden jeg spilte som tank, men 20 points i protection, imp. sunder og det talentet som økte threat er viktig. Resten har jeg villet dumpet i fury.
Gakks Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Når man får 10 gull omtrent per quest han gjør i Outlands så er det da ikke noe stort problem å respecce mellom slagene. Altså skal man tanke en instance så er det jo ikke noe stress å specce prot, og da er det jo bare å respecce til arms eller fury etterpå når man skal tilbake til questingen. Ser liten vits i å prøve å få pose og sekk med en hybridspec som gjør en dårligere til to ting.
JohnRichard Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Joda, men er ikke veldig gøy å betale 50g mellom hver instance-run, uansett om man kan grinde dailies frem til WotLK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå