Nautique Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Hvordan skal jeg få kunne connecta til wow eller VT hvis Ip'n er sperra ifra routern? Noen ideer, folk som sier at jeg er en no lifer, dere har helt rett, så dere trenger ikke nevne det engang : P Var ikke det spørmålet var : P So fellow geeks out there, whould you please help me?
John Keats Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 ved et uhell? gå lenger ut på landet sier nå jeg
Heart Break Kid Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Hvordan i heite helvte klarte du å blokke din IP for WoW og VT ved et uhell?
Nautique Skrevet 23. september 2008 Forfatter Skrevet 23. september 2008 Jo på en måte : ) Er en sperre på internett kl 24:00 så jeg skal legge meg. men hvis routeren restarer, blir jeg automatisk utestengt =P Men, again.. Det var sånne inlegg som det der som var unødvendige
Kuldesjokk Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Er vel akkurat av slike grunner som den sperra du plutselig nevner at folk spør....
Cpt Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Hvorfor kommentere her vist dere ikke skal hjelpe til, er det nå deres sak om han har blitt sperret ute av nettet av foreldre eller lignende? Kan desverre ikke hjelpe deg Nautique.
Kuldesjokk Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Tja, folk som vet hvordan det gjøres liker kanskje å vite hva de hjelper han med å "bekjempe"
Gakks Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Hvorfor kommentere her vist dere ikke skal hjelpe til, er det nå deres sak om han har blitt sperret ute av nettet av foreldre eller lignende? Kan desverre ikke hjelpe deg Nautique. Hvis han har klart å sperre disse portene ved ett uhell så kan jo folk være interesserte i å finne ut hva han gjorde slik at de selv kan unngå å rote med det? Dessverre kom det jo tydelig frem at trådstarter lyver til oss som leser i og med at det ikke er stengt ved ett uhell men ved overlegg. Ergo er det ment å være slik og jeg antar da at trådstarter har problemer med å begrense spillingen sin. Hvis dette stemmer så bør vi faktisk ikke hjelpe ham siden han da tydeligvis har et problem, og trenger å komme seg litt ut i frisk luft og grønngulrosarødvåt høst-natur. Så når trådstarter unngår sannheten er det ikke så rart at andre unngår å si en eventuell løsning på problemet heller. Nå skal ikke jeg moralisere, men hadde jeg vært trådstarter hadde jeg funnet ut navn og modell på routeren og spurt om hjelp på nettverks-delen på diskusjon.no og/eller tatt et kjapt google søk. Hvis det dog er sperret i routeren så er det vel sannsynligvis passordbeskyttet og uten passord kommer man ikke inn for å endre innstillingene på port-sperring - dog dette er bare antagelser fra min side siden jeg ikke har rotet med routeroppsett på lenge.
Ardinur Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 De er sperret på ruteren, sant? I såfall, hvilken type ruter er det?
Cpt Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 (endret) La nå mannen ha problemer vist han ønsker det Endret 23. september 2008 av Cpt
Nautique Skrevet 23. september 2008 Forfatter Skrevet 23. september 2008 (endret) Fant det ut : ) Nei, det er ikke der for å begrense spilling min, ikke kl 16:00 om dagen. Hvis f.eks strømmen går, slik som idag resetter tidspunktet på routeren seg, og linjen min vil da være stengt tidlig på dagen fordi tidspunktet er feil. Høres vell sikkert ut som en addict da jeg patetisk nok må forsvare meg mot nerder på forumet. Uansett, fant ut greia da.. Fatter'n var så dum at han hadde standar passord og brukernavn, så jeg bare skrev local adressen til routern min og logga inn. Der stilte jeg inn riktig tid, slik at nøyakltig kl 24:00 i kveld kan jeg ikke spille mer igjen, fatter'n får viljen sin, jeg får spille da jeg har lov. Og dere har ingen grunn til å si at jeg gjør noe galt : P Er litt små irriterende det der ass, med engang jeg nevner WoW så er det enorme fordommer og et gigantisk hysteri rundt det. Media elsker og henge ut wow. Hadde det vært CoD4 hadde dere vært mer hjelpfulle, det tror jeg. "It's just a game!111 one" Endret 23. september 2008 av Nautique
Alpakasso Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 (endret) Hadde det vært CoD4 hadde dere vært mer hjelpfulle, det tror jeg. "It's just a game!111 one" Hadde det vært CoD4 ville jeg sagt du postet i feil kategori. Endret 23. september 2008 av -Evolution-
Cpt Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Ja folk har en tendens til og bli småville når WoW blir nevnt.
tmg Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Hadde det vært CoD4 hadde dere vært mer hjelpfulle, det tror jeg. "It's just a game!111 one" Hadde det vært CoD4 ville jeg sagt du postet i feil kategori. Ja for det var akkurat det som var poenget hans..... Til trådstarter: Bra du fikk fiksa det
Centuss Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Fant det ut : ) Nei, det er ikke der for å begrense spilling min, ikke kl 16:00 om dagen. Hvis f.eks strømmen går, slik som idag resetter tidspunktet på routeren seg, og linjen min vil da være stengt tidlig på dagen fordi tidspunktet er feil. Høres vell sikkert ut som en addict da jeg patetisk nok må forsvare meg mot nerder på forumet. Uansett, fant ut greia da.. Fatter'n var så dum at han hadde standar passord og brukernavn, så jeg bare skrev local adressen til routern min og logga inn. Der stilte jeg inn riktig tid, slik at nøyakltig kl 24:00 i kveld kan jeg ikke spille mer igjen, fatter'n får viljen sin, jeg får spille da jeg har lov. Og dere har ingen grunn til å si at jeg gjør noe galt : P Er litt små irriterende det der ass, med engang jeg nevner WoW så er det enorme fordommer og et gigantisk hysteri rundt det. Media elsker og henge ut wow. Hadde det vært CoD4 hadde dere vært mer hjelpfulle, det tror jeg. "It's just a game!111 one" Uff...dont get me started. Her i huset er WoW nærmest en forbrytelse...
Frederick_ Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 hvis dere hater wow, hvorfor skriver dere her da ? -_-
rallrall Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Er litt små irriterende det der ass, med engang jeg nevner WoW så er det enorme fordommer og et gigantisk hysteri rundt det. Media elsker og henge ut wow. Hadde det vært CoD4 hadde dere vært mer hjelpfulle, det tror jeg. "It's just a game!111 one" Nå er nå dette wow-delen av et forum, som tilsier at wow faktisk nevnes fra tid til annen. Faktisk rett som det er, uten at det blir noe særlig hysteri rundt det. Det folk klagde var vel heller feilinformasjon i den første posten din, som vanskeliggjør det å løse problemet ditt.
Kuldesjokk Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Fant det ut : ) Nei, det er ikke der for å begrense spilling min, ikke kl 16:00 om dagen. Hvis f.eks strømmen går, slik som idag resetter tidspunktet på routeren seg, og linjen min vil da være stengt tidlig på dagen fordi tidspunktet er feil. Høres vell sikkert ut som en addict da jeg patetisk nok må forsvare meg mot nerder på forumet. Uansett, fant ut greia da.. Fatter'n var så dum at han hadde standar passord og brukernavn, så jeg bare skrev local adressen til routern min og logga inn. Der stilte jeg inn riktig tid, slik at nøyakltig kl 24:00 i kveld kan jeg ikke spille mer igjen, fatter'n får viljen sin, jeg får spille da jeg har lov. Og dere har ingen grunn til å si at jeg gjør noe galt : P Er litt små irriterende det der ass, med engang jeg nevner WoW så er det enorme fordommer og et gigantisk hysteri rundt det. Media elsker og henge ut wow. Hadde det vært CoD4 hadde dere vært mer hjelpfulle, det tror jeg. "It's just a game!111 one" Uff...dont get me started. Her i huset er WoW nærmest en forbrytelse... Her i huset er det en forbrytelse Bryr jeg meg? Ikke stort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå