Gå til innhold

Ligg unna Sony Ericsson


GeirOtto

Anbefalte innlegg

Dette var min tredje, ja er litt treg i oppfattelsen, Sony Ericsson som går til helvete på årsdagen eller tidigere. Alltid tastaturet, de to første T650 og K750 joystick helvete.. og nå min 6 mnd gml K850 som "TOUCH SCREEN" (3 i bunn av skjerm) har gått til helvete.

Faen kan de ikke lage noe om er holbart mere!!!! Dette var dødstøtet for min del og Sony "cantmakekeyboard" Ericsson

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg har helt motsatte erfaringer. Min Sony Ericsson W810i er like god nå som når den ble pakket ut av esken. Den har også klart seg eksemplarisk mot riper og støv.

Uansett kommer jeg til å gå for HTC neste gang jeg kjøpe telefon. Dette er hovedsakelig fordi jeg vil prøve litt nytt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Ungdommen i dag har også av en eller annen grunn fått for seg at mobiler skal tåle allverdens. Jeg ser daglig folk som behandler mobiltelefonene sine som om de skulle tåle alt. Da er det ikke rart at ødeleggelser skjer.

Lenke til kommentar
Dette var min tredje, ja er litt treg i oppfattelsen, Sony Ericsson som går til helvete på årsdagen eller tidigere. Alltid tastaturet, de to første T650 og K750 joystick helvete.. og nå min 6 mnd gml K850 som "TOUCH SCREEN" (3 i bunn av skjerm) har gått til helvete.

Faen kan de ikke lage noe om er holbart mere!!!! Dette var dødstøtet for min del og Sony "cantmakekeyboard" Ericsson

 

Heisann. Tror nok du er treg i oppfattelsen ja. Alle mobiltelefonene i dag tåler ikke all bruk, og du henger nok litt for mye fra buskene fortsatt.

 

Og siden du har en negativ følelse for SE, vil det ikke automatisk si at alle sammen rundt deg, på forumet her og ellers i verden vil legge vekk sin SE-telefoner og slutte å kjøpe SE.

 

Hvis du hadde brukt litt mer tid på å sette deg inn i hva en telefon tåler og hva en ikke tåler, så hadde de nok vart litt lengre.

Selv har jeg en K800i som er 2 år og fungerer optimalt fortsatt.

Lenke til kommentar

Mange av tingene han nevner er jo kjente svakheter.

 

Er det jo ikke uvanlig at joystickene på blant annet K750 streiker..

Og Touch knappene på K850 har det også vært en del problemer med desverre.

 

T650 kan jeg ikke huske at det har vært noe spesielt problem med tastene på men..

Hva har skjedde med dem?

 

Noen er mer uheldige med telefonene sine enn andre, og mange av gangene er det pga at folk behandler telefonene sine forskjellig. Ikke alle er like forsiktige... men noen får rett og slett bare et dårlig produkt.

 

Har hatt kunder som har fått telefoner med produksjonsfeil gang på gang. Og da mister man litt av troverdigheten til produsenten. Men tror ikke SE er så mye dårligere enn alle andre, syntes generelt det er mye mer feil på telefonene i dag enn det var for noen år tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...