Elvin Atombender Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Er det noen her som har brukt Elkjøp sin nettbutikk når det gjelder spill og film? Er den å anbefale?
4588pkdkrikue5c Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Vel no har eg ikkje brukt den til spill og film som du nemner, men eg har brukt den til andre ting (hvitevarer). Rask behandling av ordre, alt fungerte smertefritt. Iallefall for meg.
Tomtruck Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Kjøpte min PS3 derfra, var en bundle med Burnout Paradise. Spillet kom etter 3-4 dager mens maskinen var i hus 1 uke etter bestilling.
Skogslik Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 forhondsbestillte Age Of Conan der, fikk det en ukes tid etter release. var bare tull med alt der.
-Tommy Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Bestilte Halo 3 der og fikk det på release date.
Montolio Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 forhondsbestillte Age Of Conan der, fikk det en ukes tid etter release.var bare tull med alt der. De var veldig uheldige med AoC ordrene, de fleste kom ut ganske sent. Å si at det bare var tull i nettbutikken bare pga èn uheldig hendelse blir litt drøyt. Har hovedsaklig bare gode erfaringer med elkjøp sin nettbutikk
Skogslik Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Det var mye tull den gangen, rundt Age Of Conan, har aldrig bestillt etter det så har ikkje peiling på andre spill og slikt^^
Dunedain Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Bestilt F*R*I*E*N*D*S*-samlingen der forige uke og fikk den dagen etter bestilling. Handlet derifra flere ganger, bare positivt å si.
Emenius Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Jeg er også godt fornøyd med de gangene jeg har handlet spill/filmer i Elkjøps nettbutikk og ved bruk av collect@store. Er veldig greit å slenge inn en bestilling mens man er på jobb og hente varene et par timer senere i valgt elkjøp butikk. Dette fungerer veldig bra sålenge man har en elkjøp butikk i nærheten og denne butikken har alle varene man skal ha. Det jeg ikke er fullt så glad i er at de opererer med ulike priser i nettbutikk og vanlig butikk, men bruker man collect@store så får man det jo til nettpris. Har litt blandet erfaring med "vanlig" nettkjøp hos elkjøp, men er stort sett fornøyd. I de fleste tilfeller (ved forhåndsbestilling) har varen dukket opp på releasedato, men har også opplevd et fåtall ganger at den blir levert noen dager senere.
Elvin Atombender Skrevet 23. september 2008 Forfatter Skrevet 23. september 2008 Billige på porto og Blu-Ray er de ihvertfall. Bestilte Ironman (2 disk) til 149,- og 9,- i porto. Ikke noe å si på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå