Gå til innhold

Nokia N85 - diskuter den her!


oktrg500

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har oppdatert firmware, men video-feilen og FM-sender feilen er fremdeles tilstede.

 

Kan ikke se at denne oppdateringen har forbedret noen ting som helst.

 

Blir mer og mer missfornøyd med Nokia og N85.

 

Det ser ut til at også Nokia har gitt opp N85. Ser ut som om det er den eneste telefonen Nokia har som det ikke er mulig å velge på OVI.com og MyNokia backup.

 

Ikke kjøp N85. Du føler deg lurt tilslutt.

Lenke til kommentar

Hmm, i begynnelsen var slideren helt grei, men nå etter to uker så er den helt jævlig. Og det skyldes i hvertfall ikke dårlig behandling fra min side! Har vært mer forsiktig med den telefonen enn noen annen jeg har hatt, og har alltid hatt den i egen lomme i jakka/buksa uten noe annet i.

 

Har begynt å sikle på Samsung Innov8 nå, jeg :p Der er ingen av feilene som N85 har tilstede (utenom det flate tastaturet), pluss at den har enda grommere specs.

Lenke til kommentar
Hmm, i begynnelsen var slideren helt grei, men nå etter to uker så er den helt jævlig. Og det skyldes i hvertfall ikke dårlig behandling fra min side! Har vært mer forsiktig med den telefonen enn noen annen jeg har hatt, og har alltid hatt den i egen lomme i jakka/buksa uten noe annet i.

 

Har begynt å sikle på Samsung Innov8 nå, jeg :p Der er ingen av feilene som N85 har tilstede (utenom det flate tastaturet), pluss at den har enda grommere specs.

 

Ingen sliderproblemer her heller, den er faktisk helt strøken. Det som irriterer meg er GPS`en. Den er helt håpløs på å få fiks. På N82 fikk den posisjon umiddelbart, både i fart, i bil og hjemme, men den her er jo bare elendig.

 

Byggekvaliteten er et hakk bedre enn N82, men det er fortsatt for dårlig. Bakdekslet er tynt som løv og flekser verre og beskyttelse for kameralinsen må være laget av isopor.

 

Nei, Nokia N-telefon blir det ihvertfall aldri igjen.

Lenke til kommentar

Høytaleren har sluttet å virke hos meg og (hvis eg ikke klarer å trykke slideren på akkuratt rette plassen da)

 

Må si at dette er den telefonen eg har hattt som eg er mest missførnøyd med. Styr unna!

Er nok min siste Nokia telefon på en stund.

Lenke til kommentar

Svært så negativ man var her da.

 

Er strålende fornøyd med min telefon ennå :) Slakken i slideren gjør meg ingenting.. eneste som små irriterer meg er at vibreringen er for hard slik at slakkein i slideren blir til skrangling.. men er oftest ikke noe problem.

 

Ellers fungerer FM senderen utmerket i bilen min.. null skurring. Derimot hjemme på soverommet må telefonen ligge oppå radioen for å få klare signal.

Batteritiden er god, lader hver 3. dag med en del bruk..

Kameraet kan bli bedre, regner med dette blir forbedret i kommende FW.

 

Så alt i alt er jeg strålende fornøyd med telefonen til nå:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

da er den innkjøpt, og må bare si meg fornøyd, bare det at jge er på nett med den hjemme er en stor fordel, tastene er et stooooort minus da, har litt store tommeltotter og når jeg skal skrive et ord blir det ofte "sjgdnvxc" så det var en heller kjedelig opplevelse, ser for meg at jeg må kjøpe inn et eller annet blåtanntastatur..noen som har noen forslag? trenger flere gratisprogrammer også da :D

Lenke til kommentar

Bare jeg som er j***** misfornøyd med Nokia N85? Blir min siste Nokia i hvertfall! Videoopptak hakker, den henger seg ofte (slik at man må ta ut batteriet og sette inn igjen for å få den til å fungere), slideren blir bare mer og mer slarkete, den er treig, ekstremt vonde taster, dårlig kvalitet på byggematerialene utvendig, batteriet har aldri stått til forventningene, men allerede etter under 2 måneder så føles det som batteritiden er nærmest halvert.

 

Til de av dere som vurderer N85, hold dere unna! Må være noe av det dårligste jeg noen gang har vært borti.

Lenke til kommentar

Vi har hørt deg før. jorg1s1..

 

N85 sliter desverre litt med dårlig FW, men regner sterkt med at den blir oppdatert på nytt igjen snart.

 

det som verre er med slider telefoner fra nokia er den interne høyttaleren er noe skrap.. akkurat samme som dem sleit med på N95, skraping under samtaler til tider..

 

Det er stort sett det eneste virkelig negative jeg har å si om telefonen, for FW blir oppdatert med tiden og vil bli bedre uansett:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...