Gå til innhold

Crysis: Ditt intrykk av Warhead så langt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Personlig syntes jeg at Crysis hadde utrolig grafikk, og så åpent i begynnelsen og etter hvert følte jeg meg kvelt av hvor lineært det ble i slutten. Slik var det med Crysis Warhead og, takk gud for at jeg skal og skaffe meg Far Cry 2 hvor jeg kan få vekk irritasjonen min mot Crysis spillene. Eneste positive med Crysis Warhead var Crysis War, men Far Cry 2 kommer til å ha mye bedre multiplayer enn Crysis og Crysis wars. Dette er bare min mening, eneste som redder spillet er hvor utrolig deilig grafikken er.

For de av dere som liker å vite hvor bra jeg spilte spillet, så spilte jeg det på enthusiast/very high dx9 med 8x aa.

Endret av AniMaX
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ble litt skuffet over Warhead. For det første var det veldig kort, og for det andre så kan jeg ikke spille med bedre instillinger enn Mainstream uten at det lagger.

8800GTX

AMD 5200+

2GB ram

1280x1024

Jeg har 8800gtx og spiller med alt på gamer + 3 innstillinger på enthusiast. 30fps

Skrevet
Ble litt skuffet over Warhead. For det første var det veldig kort, og for det andre så kan jeg ikke spille med bedre instillinger enn Mainstream uten at det lagger.

8800GTX

AMD 5200+

2GB ram

1280x1024

Jeg har 8800gtx og spiller med alt på gamer + 3 innstillinger på enthusiast. 30fps

Har 9600GT, det meste i Mainstream og noe i gamer, men 1600 x 1050. Likte ikke å spille i 1024 x 768, selv om jeg kjøre Enthuiast på alt der i minst 30 fps.

Spillet er dessuten ALT FOR KORT!

Skrevet

8800GTX

AMD 5200+

2GB ram

1280x1024

Har 9600GT, det meste i Mainstream og noe i gamer, men 1600 x 1050. Likte ikke å spille i 1024 x 768, selv om jeg kjøre Enthuiast på alt der i minst 30 fps.

Spillet er dessuten ALT FOR KORT!

dette var jo tross alt en expansion stand alone spill da!

Legg til 3-4 timer til så er vi der Crysis er :p

• 2 uker senere...
Skrevet

Heihei:) jeg har akkurat kjøpt warhead:P drit bra spill. en ting for de som er gode med spillet. på første oppdrag,på stranden. Hvordan fåår jeg skrengt tanken?? er det en bazoka et sted eller noe??

Skrevet
Heihei:) jeg har akkurat kjøpt warhead:P drit bra spill. en ting for de som er gode med spillet. på første oppdrag,på stranden. Hvordan fåår jeg skrengt tanken?? er det en bazoka et sted eller noe??

en granat er nok ;) hvis det er propoganda tanken du mener da. hvis det er apc'n du mener så er det en bazooka i den cafeen ;) eller kan du jo bruke C4 som jeg jorde :)

Skrevet

hehe, men jeg har brukt opp alle granatene, orker ikke gjøre alt på nytt. Og har heller ikke c4..(eller finner ikke) og vis bazokaen skal ligge der det er en grønn prikk på kartet. finner jeg den ikke der:(

• 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...