Gå til innhold

Hjelp til kjøp av 24" gaming skjerm.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung har et svært godt alternativ, veldig billig er den også. Killah når det kommer til Pris/Ytelse.

Ikke se så altfor mye på Hardware sin Test av denne skjermen - De forventer i bunn og grunn litt for mye av et "billig" TN-panel. Skal du ha en generelt bedre Paneltype så må du gå opp til S-Pva osv, men det det koster ogs vesentlig mer og ikke minst har høyere MS - responstid.

 

Jeg ville gått for 245B'n fra Samsung, har den selv og må si meg fornøyd. Men denne skjermen har også sine svakheter, men ikke når det kommer til Gaming! :)

Lenke til kommentar
Samsung har et svært godt alternativ, veldig billig er den også. Killah når det kommer til Pris/Ytelse.

Ikke se så altfor mye på Hardware sin Test av denne skjermen - De forventer i bunn og grunn litt for mye av et "billig" TN-panel. Skal du ha en generelt bedre Paneltype så må du gå opp til S-Pva osv, men det det koster ogs vesentlig mer og ikke minst har høyere MS - responstid.

 

Jeg ville gått for 245B'n fra Samsung, har den selv og må si meg fornøyd. Men denne skjermen har også sine svakheter, men ikke når det kommer til Gaming! :)

 

Jeg skulle helst ha en skjerm med under 5MS i respons tid da.. :ermm:

Alltså en skjerm som ikke henger etter når ting skjer fort. :D

men takk for svar..:)

Lenke til kommentar

hehe... bestbuy.no lever vel ikke helt opp til navnet når de selger denne forferdelig stygge skjermen til 9999,- er vel ikke beregnet til pc pulten uansett, men som du sier har jeg vel egentlig ikke sett noen 24" under 5ms, mulig det finnes. Tror kanskje det er ett bedre marked innenfor 22" Synes selv det er litt stort jeg, selv om sjeldent noe er FOR stort innfor denne bransjen, nå spiller jeg ikke på 22" bruker den bare til arbeid.

Endret av anordne
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...