Xanitra Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Jeg undrer meg på om jeg skal bli revered med Thorium Brotherhood for den der enchanten. Jeg er neutral akkurat nå. Har en twink warlock som kunne trengt den derre +22 intellect på 2 hånds våpen enchanten, som min main får på revered med dem. Men så er det jo det med hvor lang tid det tar osv. Sjekket wowhead, men informasjonen der var litt sparsom. Å hatt twink enchanten som gir +30 spell damage hadde vært konge, men den er så sjelden at den tror jeg jeg bare glemmer.. den dropper jo kun i molten core.
-Léon- Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Forstår ikke helt hvorfor du føler du selv må grinde for å få feks den +30 spelldmg enchanten når du kan like godt bare spørre etter noen som kan ench den for deg... Samme med +22 int, men hvis den ikke er BoP elns tull.
oslofreak Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Vel, hvis du er på Kazzak Horde så kan jeg enchante +22 int for deg og har en kompis som kan 30 spell dmg... Hvis ikke så får du ha lykke til videre...
Leoron Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Vel, hvis du er på Kazzak Horde så kan jeg enchante +22 int for deg og har en kompis som kan 30 spell dmg... Hvis ikke så får du ha lykke til videre... Hm.. Jeg driver å samler litt gear til eventuelle twinks. Kunne du sendt meg en ingame mail (navn står i sig), eller pm'et meg ditt nick i tilfelle jeg skulle trenge en av de nevnte enchants. Har selv en god del oldschool enchants på en annen karakter, men det er jo ikke så lett å enchante sine egne karakterer =)
Ardinur Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 Men man kan vel ikke enchante dine egene alts? :O
Xanitra Skrevet 22. september 2008 Forfatter Skrevet 22. september 2008 Lovesick> nei, men utstyr som ikke er BOP kan jeg sende til mailen til min main, for så å enchante det, for så å sende det tilbake. Takker for hjelpen.. får titte videre etter noen som kan gjøre en enchant for meg.
Ardinur Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Jaja, stemmer. Så langt tenkte jeg ikke hehe
Sneglen Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Men man kan vel ikke enchante dine egene alts? :O Ikke før vi får leke med Inscription.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå