Gå til innhold

Ekstern hardisk direkte til PSP?


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Hei, vi skal på polentur med skolen i høstferien, og har tenkt til å ta med en kjempegod del filmer. Vi har massevis av filmer hjemme, men har bare 2-3 4GB memory stick kort, og lurer på om at hvis jeg har en ekstern hardisk med konverterte filmer, hvis jeg da tar en usb kabel fra harddisken direkte inn til pspen, vil det funke da?

 

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke du kan ha HDD'er tilkoblet med mindre du knoter rundt med noe custom firmware, men det finnes tross alt 8gb-kort du kan bruke, men det er fort noen hundringser. Evnt. kan du se om du kan ofre litt kvalitet for lav filstørrelse, om du har 4 stk 4GB som jeg tolker det, får du en god del 350mb-filmer på 16gb (40-50 filmer?), om det ikke er mulig å komprimere det enda mer, 200mb kanskje (80 filmer?). Tror 350mb pr film gir dere mer enn nok å se på i løpet av turen, dere skal tross alt sove og gå rund på konsentrasjonsleirene ;) Skal sikkert gå noen kilometer i saltgruvene utenfor Krakow også...

 

Nå er jeg riktignok usikker på filstørrelsen til PSP-optimaliserte filmer, men du får søke rundt etter oppløsningen og konvertere filmene deretter.

Lenke til kommentar
Jeg har til enhver tid koblet til en ekstern HD på 250 GB til min PS3.. Fungerer helt perfekt og jeg har ingen custom firmware :)

 

Snakkerom PSP, ikke PS3 ;)

 

Men som jeg sa, om trådstarter har såpass bra med 4gb'er, er det ikke noe problem om filmene komprimeres litt. Vet ikke om PSP engang klarer 700mb-filer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...