Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

For stor for dama


DMN

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et lite problem når det gjelder sex med dama mi. Jeg er rett og slett litt for stor :|

Jeg har en helt gjennomsnittlig lengde på penisen, men omkretsen er på 12/13 cm+. Og samtidig er hun veldig liten av person (vi er begge over 18).

 

Vi har holdt på nå i noen måneder, og vi må gi oss etter en 10-20 min fordi hun føler at det blir for vondt. Mange mener at dette kanskje holder sånn tidsmessig, men jeg trenger lenger tid!

 

Er dette noe som vil gå over etterhvert eller må vi bare leve med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Varer ikke et "perfekt" samleie i 7 minutter eller noe slikt?

 

Det er jo mye annet dere kan gjøre også. Sex er mer enn bare penetrering. Hvis dere bruker lengre tid på forspill; suging, slikking osv... Da vil hun være kåtere, og dermed vil den delen gå bedre, og i tillegg vil selve samleiet vare kortere. 12-13 er ikke noe monster, så det skulle ikke være noe problem om ikke du bare skal ha den ut og inn hele tiden fra starten av.

Lenke til kommentar
Poenget er at hun får vondt og da ville jeg gått for glidemiddel ;)

Glidemiddel mot friksjon. Problemet er vel strengt tatt at hun er for trang og penisen hans strekker henne såpass mye at hun får vondt.

Neppe. Størrelsen han snakker om er ikke spesielt stor, og med tanke på at han også kommenterer at de holder på så lenge, så er det mer sannsynlig at dama blir tørr og at det er det som skaper sårheten.

Lenke til kommentar
Poenget er at hun får vondt og da ville jeg gått for glidemiddel ;)

Glidemiddel mot friksjon. Problemet er vel strengt tatt at hun er for trang og penisen hans strekker henne såpass mye at hun får vondt.

Neppe. Størrelsen han snakker om er ikke spesielt stor, og med tanke på at han også kommenterer at de holder på så lenge, så er det mer sannsynlig at dama blir tørr og at det er det som skaper sårheten.

 

nja, hun er den våteste dama jeg har vært bortpå hvert fall, faen meg stor våt flekk på sengetøyet bare etter forspillet jo, og er ikke svette! Og jo, omkretsen min er større en gj. snitt. (er ikke det jeg skreiv originalt, skreiv ned det som var gjennomsnittlig, ettersom jeg hadde notert meg det og i bakhodet)

Men hun sier selv at jeg er for stor, hun hadde vel kjent det selv om hun hadde blitt tørr? (jeg hadde da kjent det jeg og?!) og som sagt i første post, denne jenta har en liten kropp og er trang som faen for meg.

Endret av DMN
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...