Gå til innhold

Hjelp til bygging av SSF / Barebone


Anbefalte innlegg

Hei! Har lenge tenkt meg å kjøpe en sånn liten PC. Leste sticky og fant ut at det jeg er ute etter er en SSF/Barebone maskin. Pleier vanligvis å sitte på en Dell Inspiron 6400, men da det er en bærbar maskin som ikke kjører spille så veldig bra, må jeg finne meg noe annet. Planen er å ha en SSF/Barebone og kjøre en skjermkabel fra den inn i Laptopen. Har drevet og leitet litt på nettet nå, i frustrasjon over å ikke har funnet noe komplette tilbud. Det jeg trenger hjelp til er å finne en SSF/Barebone maskin, og eventuelle deler som dere kan anbefale å putte inni.

 

Lurer også på hvor mye penger jeg sånn ca. vil tape ved å gå for en SSF/Barebone istedenfor vanlig midi kabbinett om jeg skulle valgt de samme speccene. Er det lignende Stasjonær/Bærbar problemstilling? Hvor man da får mer for pengene ved å kjøpe Stasjonær, siden delene er billigere?

 

Bakgrunnen for at jeg har lyst til å kjøpe ny PC, kommer da av problemer med å kjøre Warhammer Online. Spiller greit med absolutt lowest settings på en Dell Inspiron 6400, men orker det rett og slett ikke.

 

PC SYSTEM REQUIREMENTS

 

For Windows XP

 

· 2.5 GHz P4 (single core) processor or equivalent

· 1 Gigabyte RAM

· A 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0

· At least 15 GB of hard drive space

 

Det jeg håpte på var da en SSF/Barebone som vil kjøre dette spillet helt greit. 6000-7000kr er vell det jeg satser på å havne rundt. Så tar gjerne imot oppsett / deler dere kunne anbefale.

 

 

Qooi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...