Gå til innhold

Skal rolle horde, server valg? (PvP server, med mange pvp spillere)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg og noen venner skal rolle fra alli til horde, og levele på en ny server. Men jeg er litt i tvil om hvilken server vi skal velge.

Selv er jeg veldig intresert i arena, og det er viktig for meg, og vennene mine at vi spiller på en server hvor pvp nettverket er stort og bra (slik som på Stormscale, men den er locket for migration, så den funker ikke).

En av oss skal migrate en char, så det må gå ann å migrate til realmen.

Er det noen som har noen tips til server vi kan rolle til? Helst Cyclone, Misery eller Rampage battlegroup.

Takk ;)

Endret av Ajaco
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styr unna Stormscale om du vurderer å Pug'e. Dette er sånt som "alle" sier, men her vinner som regel alliance hver AV. Husker ikke hvilken battlegroup det er, er det Cyclone kanskje?

Jeg vet jammen ikke. Mye hjelp i meg, gitt. :p

Skrevet
Ravencrest! :)

Hvorfor akuratt Ravencrest? Mange folk, men ikke full? Mange å spille med? Hvor mange gode palyers etc?

Håper du kan svare ;D

Skrevet

Du kan jo alltids gå inn på armory og se på arena-ladderen i battlegroupene du er interessert i og se om det er en realm som er overlegen =)

Skrevet
Ravencrest! :)

Hvorfor akuratt Ravencrest? Mange folk, men ikke full? Mange å spille med? Hvor mange gode palyers etc?

Håper du kan svare ;D

- Høyt nivå

- Mye alliance - vi trenger horde!

Skrevet

Sist gang jeg spilte var Outland serveren full av gode PvPere (og mindre gode) bl.a. Isbj som var den første til s4 shoulders?

Har ingen kilde på om det var han, men y'know, rumors.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...