Achronos Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Kjøpte spillet tidligere i dag og har fått installert og validert alt det der. Fått confirmation email på både account og key registration, men når jeg prøver å logge på sender den meg til Mythic Patcher. Beskjeden jeg får her er "Starting product patch..." og Play knappen er grå selv om det står 100% complete øverst til venstre i patcheren. Er det noen som har dette problemet? Noen anelse om hvordan man kan fikse det eller må jeg rett og slett bare vente og se..? Er veldig spent på å prøve dette spillet og vil gjerne starte så raskt som mulig!
Purplehaze Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Hum har ikke kommet så langt ennå, sitter fortsatt å patcher (overraskende grei hastighet). Har ikke motatt noen mail på key validering ennå, men det funket å taste inn bruker/pass, og den har jo startet.. Blir spennende
LordArgh Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Har ikke engang fått confirmation email jeg
Achronos Skrevet 18. september 2008 Forfatter Skrevet 18. september 2008 Jeg fikk confirmation mailen etter ca en halvtime. Bruker hotmail. Patcheren står på 100% starting product patch... og går deretter over i authentication failed. Please re-enter your login credentials. Er helt sikker på at jeg har skrevet inn riktig informasjon og accounten er aktivert, key er aktivert så jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer..
aurorahome Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 (endret) Jeg kjøpte også Warhammer i dag, fra EA digital store. Er kjempesur nå fordi jeg fikk en kode som ikke virker. EAs nedlastningsprogram virket bra, men det hjelper ikke mye at klienten ligger på harddisken når jeg ikke kan bruke det. I tillegg har jeg brukt flere timer på å prøve å få hjelp fra EA suppport som sikkert har vært overbelastet og sidene er nede. Til slutt kom jeg meg til den rette support siden, men da var ikke Warhammer på listen over spill, og jeg kunne selvsagt ikke senden Form'en uten å legge inn spillnavn fra en liste. Jeg blir så irritert over så dårlig service. Hadde gledet meg til å spille. Og kjøpte fra EA store fordi jeg tenkte at DET var i alle fall sikkert. Rofl. Føler meg lurt. Endret 18. september 2008 av aurorahome
aurorahome Skrevet 18. september 2008 Skrevet 18. september 2008 Har ikke engang fått confirmation email jeg Bruker du Hotmail? Det står på hjemmesiden deres at de har fått et problem med Hotmailbrukere når det gjelder Confirmation mails.
Achronos Skrevet 18. september 2008 Forfatter Skrevet 18. september 2008 Jeg bruker hotmail og jeg fikk confirmation etter ca 1 time... rart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå