Gå til innhold

Ban ved bruk av Your Freedom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker Your Freedom og Sockscap på skolen av og til i fritimer o.l da WoW vanligvis er blokkert her. Funker igrunn bra det, men leste nylig på wow forumene om folk som hadde brukt dette i områder med trøblete ISPer, som hadde blitt banna. Er det noen som veit noe om dette eller har jeg misforstått deres bruk av programmet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle du bli bannet? Selvsagt så oppdager jo Blizzard at du har brukt flere forskjellige iper på kontoen, som stammer fra flere land. Dette synes blizzard er litt mistenksomt og kansje de blokkerer kontoen/bytter passord.

Skrevet

Hvis du blir bannet så er det bare å sende mail til Blizzard angående problemet, hvor du forteller om hvorfor du har flere forskjellige ip'r på samme konto. Eller finn på en løgn; alá skilte foreldre, overnatter hos venner o.l.

kek

Skrevet

Kek! ka se det for meg "Jeg bor i norge var i frankrike på overnatting til en venn i går så dro jeg til pappa i kina på 2 timers besøk forså å besøke vennene mine i sveits og etter det dro jeg tilbake til sverige for å være hos bestemoren min. etter at jeg hadde spilt litt hos alle dro jeg til Tyskland til onkeln min også dro jeg tilbake til norge."

Skrevet

Je, er fullt klar over det. Men klarer meg greit. Er disiplinert nok til å følge med når jeg føler jeg trenger det. Eller å lese før timer.

Men jeg tenker heller på problemet å bli banna.

Skrevet

"An investigation of the World of Warcraft account XXXX has produced evidence that the account has been accessed by someone who is not allowed to use it. The account has been issued a 24-hour suspension to provide you with an opportunity to secure and regain access to it."

:p

Skrevet

Er ikkenoe problem med YF + Sockcaps.

Verste tilfellet closer de accen i 24 timer for å sikre seg at det er du som er eier.

Prøv å bruke YF ip'r så nærme deg selv som muligt så er det nesten aldri ett problem.

Er _IKKE_ farlig, men du kan få den 24 timers bannen (som er ment til å hjelpe deg, ikke straffe deg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...