Gå til innhold

Refleksjon: Overlever Sony Ericsson?


Anbefalte innlegg

Jeg håper for all del at sony ericsson kommer seg igjen! Det eneste reele alternative jeg klarer å se meg selv handle hvis SE skal gå dukken er HTC.

 

Skal store endringer til fra finnskogen før jeg kjøper nokia i alle fall.

 

hadde ikke lyst og være nødt til og velge mellom enten kamera eller musikktlf, jeg vil ha begge deler, og det med gps! :) så SE ble dumpet som en gammel ost, og det gjorde de fleste jeg kjenner til også, og de sier seg lite villig til og bytte tilbake etter og oppdaget andre telefoner desverre for SE som ble liggende etter i teknologien..frivillig valgt eller ei. Sikles på htc hd av mange tidligere SE kunder her i område værtfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, "heldigvis" for de som har satt pris på alt Ericsson og senere Sony Ericsson har levert til mobilverdenen så er det nok ingen grunn til uro, de vil nok ikke forsvinne med det første. Sony kan kanskje trekke seg ut om trenden ikke snues (noe jeg absolutt tror den vil i 2009), men Ericsson lever forstatt i aller beste velgående med levering av utstyr til mobilnett verden over. Største markeder er Kina, USA og India. Mesteparten av Telenors EDGE & 3G-nett i Norge er f.eks levert av Ericsson. I 2007 omsatte de for over 187 milliarder svenske kroner, med et overskudd på 22 millioner.

 

Så lenge Ericsson går godt og lever vel på infrastruktur-siden så tror jeg nok de vil fortsette å lage gode mobiltelefoner gjennom Sony Ericsson eller et annet selskap. For meg betyr det ingenting om det står sony-ericsson-logo.jpg eller Ericsson-logo.jpg på telefonen så Sony skal bare true så mye de vil for min del.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...