Gå til innhold

Hvordan redigere bort en blåveis på beste måte?


Anbefalte innlegg

Hehe, takk... Kunne blitt mye bedre da, masse smådetaljer som porer, føflekker og slikt som kan forbedres, men på en så liten versjon orker jeg ikke...

 

Er litt opptatt med egne bilder nå, hadde min første shoot på flere mnd i dag, så får se om jeg poster noe i kveld.

 

Edit: Kan ta meg tid til noe: For de som vet at det har vært et blått øye vil kunne se endringer, så det er disse man må lure. Altså, alt som har med detaljer i selve øyet må være slik det er (Noe det kan og siden det blå/gule er på huden) men alt av kjennetegn må endres. Så man kopierer først laget, og speilvender det. Så maskerer man bort alt utenom der det er gult. Bruk finfin overgang. Endre så eksponeringen på laget så det går i ett med resten. Gå så inn på overgangene og gjør småendringer på refleksjoner og slikt som er likt. Man kan selfølgelig ikek gjør edte perfekt, og må gjette seg til hvordan ting skal være. Så om hennes vesntre side av ansiktet har fregner, har sikkert høyre side det også, men ikke plasser de likt, plasser de litt tilfeldig, slik at det i verste fall kun er modellen selv som merker det.

 

For meg fikk jeg kanskje 15 maskeringlag med ansikt og hud osv osv fordi jeg ikke liker clone stamp, så man må ha tunga rett i munnen når man holder på.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...